Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker HP känns väldigt lökig, mycket reklam och allmänt rörigt.Loggade in på H-ppy p-nc-ke efter mer än 10(!) års frånvaro och möttes av tre videoklipp som startade samtidigt. Alltså varför?
Uppdaterade min profil men ångrade mig och tog bort den. Går inte att byta användarnamn och vill inte ha det gamla. få se om jag orkar göra ett nytt konto. Sidan verkar skräpig, det kom upp info på engelska där jag skulle godkänna/neka vilka data de får använda i marknadsföring eftersom jag tydligen bor i USA(?)
Ser på Efter Fem och är ganska rastlös och stressad, liksom ångest i kroppen.
Piper och snorar jag med, pollen och astma är inte rolig.Väser, piper och snorar - våren med alla sina allergener är här
Älskar vår, sommar och höst men allergierna och ffa astman går komplett bananas såfort snön töar
Svenska?Grattis! Minns känslan!
Får jag vilket språk du talar?
TackarGrattis!
Men om du är gravt hörselskadad så påverkas inte din bilkörning av det? Tänkte att det är svårt att inte höra andra trafikanter och sirener?Svenska?
Eller du menar vad jag behövde tolken till (kom jag på efter någon sekund ), det var en teckenspråkstolk som jag hade (försökt) bokat. Jag är gravt hörselskadad och vill jag prata med någon i långa meningar/stunder eller/och utan någon ansträngning så kommunicerar jag med (svenskt) teckenspråk
Men jag läser på läpparna väldigt mycket och talar den andra tydligt - hela tiden, de flesta brukar börja prata lite slarvigare efter någon liten stund - så kan jag klara mig någorlunda beroende på hur den andra personen pratar. Men det är ansträngande och vid vissa tillfällen så vill man inte råka missa något, som vid körprov