Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
20230421_150801.jpg
 
Åååhhh vet ni vad?!? Jag är så GLAD och LÄTTAD !! 😃. Jag har ju inte gjort någon ordentlig tandundersökning sedan 2018 (typ 5 år sedan!) och bara lagat ena rotfyllningen 2020 precis före pandemin. Var så NERVÖS inför besöket idag! Jag har verkligen inte någon tandläkarfobi utan nervös att alla början till hål skulle behöva lagas osv men efter röntgenbilderna som visade att hålen fortfarande är avstannade och rotfyllningarna ser friska ut i kanalerna) kunde jag slappna av och bara ligga där och gapa medan tandhygienisten arbetade i munnen; var verkligen längesen jag hade så här mycket tandsten, en bit släppte ju för ett tag sen 😅. Tack vare att munnen ser så bra ut kan jag komma på undersökning lite glesare än innan pandemin så tyckte tandis jag kan fira ordentligt, "med godis ?" kunde jag inte låta bli att skämta om 😄, nä! Firar med att köpa med hem vårens första vattenmelon 😋😍.
 
Kör ut på nån stor rak väg och gasa på ... :angel:
Näe, har två års prövotid med körkortet nu :nailbiting: Eller angående på motorväg, det är aldrig fritt nog på dem häromkring, alltid bilar att hålla koll på :cautious:

Jatte Grattis!!! Bra jobbat!
Grattis.. hur du skall fira? Med att köra bil så klart...
YEY! :bump: Bra jobbat! :heart
Tack alla! 🥰
 
Det är verkligen skönt när solen värmer så skönt samtidigt som vinden fläktar ordentligt, man hinner inte bli riktigt svettig på samma sätt som under sommaren :up:
 
Tänk att det ska vara så svårt att komma igång med att skriva en uppgift...O_o Det är den där som ska vara max 1200 ord och som ska vara inne senast söndag...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 048
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
717
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp