Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gossen i mitten när han var alldeles ny.
Visa bifogad fil 117193
Surar på att andra flexar så min unge blir hämtad sist idag igen.
Du kan komma hit och umgås med dem ett tag så blir du nog avskräckt. Jag trodde att jag ville ha en arab tills jag jobbade med dem! Men fina är de.Men kan du sluta frestas med fina arabhästar! Jag blir ju alldeles tokig här och jag ska inte ha nån fler häst.
Varför tina till rumstemperatur?Hemma och hungrig. Har tagit fram lite fläskkarré ur kylen men den behöver tina till rumstemperatur. Stoppat in den ugnen - som inte är på - annars kommer en liten brun katt festa.
Näe, har två års prövotid med körkortet nu Eller angående på motorväg, det är aldrig fritt nog på dem häromkring, alltid bilar att hålla koll påKör ut på nån stor rak väg och gasa på ...
Jatte Grattis!!! Bra jobbat!
Grattis!
Grattis.. hur du skall fira? Med att köra bil så klart...
Tack alla!YEY! Bra jobbat!
Varför tina till rumstemperatur?
För alla utom björkallergikernaFattar ni. 18 grader i skuggan och kossor släpps på bete. Träden slår ut, framförallt björkarna är gröna. Fantastisktz
Jag är allergisk åtet runt så det gör varken till eller från björk, gräs, al, häst, hund.. perfekt för mig som har hund, hästar, fodrar med hö och spelar fotboll på nyklippt gräsFör alla utom björkallergikerna
Japp och varmt som satan i solen ute på trappen här, vårFattar ni. 18 grader i skuggan och kossor släpps på bete. Träden slår ut, framförallt björkarna är gröna. Fantastisktz
Snarare sommarJapp och varmt som satan i solen ute på trappen här, vår
Typ faktiskt!Snarare sommar