Korspublicera sen i swb-grupper på Facebook.Starta en tråd på Buke där du berättar att du tänker ta föl på ditt korsningssto som tyvärr aldrig fungerat som ridhäst på grund av både skador och mentalitet, men som såå gärna vill bli mamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korspublicera sen i swb-grupper på Facebook.Starta en tråd på Buke där du berättar att du tänker ta föl på ditt korsningssto som tyvärr aldrig fungerat som ridhäst på grund av både skador och mentalitet, men som såå gärna vill bli mamma
Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.
Inte en bra dag att köra bil mao
Edit: Nej, jag tänker inte köra ihjäl mig själv eller någon annan... LITE impulskontroll har jag uppnått genom åren!
Edit 2: Men det blir mycket metal på hög volym idag.
Nu kom dock katten och ville mysaSka börja med pluggandet nu
eller så har vi mycket popcorn
Skrika på elementen?Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.
Edit: Nej, jag tänker inte köra ihjäl mig själv eller någon annan... LITE impulskontroll har jag uppnått genom åren!
Hahah jag förstod inte förrän jag läste din kommentar här nu att det inte var faktiska element (som i radiatorer) som åsyftades. Intressant nog så reflekterade jag aldrig över att det skulle vara något märkligt att skrika åt radiatorer när jag läste @athena_arabians inlägg. Vet inte vad det säger om mig.Jag blev mest förvirrad över varför du behövde en storm för att skrika åt dina element.
Kör försiktigt idag.
Räcker det åt mig med?eller så har vi mycket popcorn
Metallicas nya är bra. Jag har kört rätt mycket bil senaste veckan och 72 seasons har gått på repeat. Stabil hårdrock!Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.
Miljövänligt och bra !Jag har snabbstädat.
Vände mattan i köket. Undersidan var ren