Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.

Inte en bra dag att köra bil mao :angel: :rofl:

Edit: Nej, jag tänker inte köra ihjäl mig själv eller någon annan... LITE impulskontroll har jag uppnått genom åren! :p

Edit 2: Men det blir mycket metal på hög volym idag.

Jag blev mest förvirrad över varför du behövde en storm för att skrika åt dina element. :rofl:

Kör försiktigt idag. :heart
 
Jag borde ta mig upp ur sängen och in i duschen men jag är så sjukt jävla trött. Konstant känns det som. Ja, jag vet vad det beror på men ändåååå jobbigt ju.

Jaja, dags att försöka ta tag i dagen och eventuellt få gjort nått vettigt med. Kanske. Om inte vädret lockar mer och det blir picknick istället.
 
Sitter utanför VC och väntar på min tur. Lämnade prover för någon vecka sen och det var något provsvar som var avvikande så nu ska jag lämna utökade prover. Sa (halvt på skämt) till mamma att jag är helt säker på att jag är döende nu men hon höll inte riktigt med om det :laugh:

Efter VC ska jag se om jag kan få tag i en medicin åt manma. En av de immundämpande medicinerna är restnoterad i flera månader frammåt så vårt vanliga apotek hade den inte på lager igår. På fass står det att ett apotek ska ha den så jag hoppas att det stämmer :)
 
Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.

Inte en bra dag att köra bil mao :angel: :rofl:

Edit: Nej, jag tänker inte köra ihjäl mig själv eller någon annan... LITE impulskontroll har jag uppnått genom åren! :p

Edit 2: Men det blir mycket metal på hög volym idag.
Skrika på elementen? :arghh:
1681977304854.png


Vad har de gjort för ont? :D:p
 
Jag blev mest förvirrad över varför du behövde en storm för att skrika åt dina element. :rofl:

Kör försiktigt idag. :heart
Hahah jag förstod inte förrän jag läste din kommentar här nu att det inte var faktiska element (som i radiatorer) som åsyftades. Intressant nog så reflekterade jag aldrig över att det skulle vara något märkligt att skrika åt radiatorer när jag läste @athena_arabians inlägg. Vet inte vad det säger om mig. :rofl:
 
Fick en rejäl panikångestattack imorse när jag skulle till jobbet. Så blev hemma idag. Fortfarande skakig och mår rätt kasst.
Så himla less på detta nu. Jag vill ju jobba, jag vill att chefen ska kunna lita på att jag känner till jobbet. Men ändå blir det såhär.

Ska ringa psykologen senare och prata lite.
 
Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.

Inte en bra dag att köra bil mao :angel: :rofl:

Edit: Nej, jag tänker inte köra ihjäl mig själv eller någon annan... LITE impulskontroll har jag uppnått genom åren! :p

Edit 2: Men det blir mycket metal på hög volym idag.
Metallicas nya är bra. Jag har kört rätt mycket bil senaste veckan och 72 seasons har gått på repeat. Stabil hårdrock! 🤘
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp