Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Miljövänligt och bra !
Jag blev mest förvirrad över varför du behövde en storm för att skrika åt dina element.
Kör försiktigt idag.
Hahah jag förstod inte förrän jag läste din kommentar här nu att det inte var faktiska element (som i radiatorer) som åsyftades. Intressant nog så reflekterade jag aldrig över att det skulle vara något märkligt att skrika åt radiatorer när jag läste @athena_arabians inlägg. Vet inte vad det säger om mig.
Det apoteket hade inte mammas medicin men ett apotek nära min skola har två förpackningar kvar. Apotekaren kunde hjälpa mig att reservera en av dem så imorgon kan jag hämta den efter skolan. Så skönt att det löste sig!Efter VC ska jag se om jag kan få tag i en medicin åt manma. En av de immundämpande medicinerna är restnoterad i flera månader frammåt så vårt vanliga apotek hade den inte på lager igår. På fass står det att ett apotek ska ha den så jag hoppas att det stämmer
Alla?Föll för grupptrycket och köpte gädd-kepsen. Nu funderar jag på i vilka sammanhang den kan tänkas användas.
Rätt svar är ALLA sammanhangFöll för grupptrycket och köpte gädd-kepsen. Nu funderar jag på i vilka sammanhang den kan tänkas användas.
Alla?
Blir perfekt till brorsans bröllop! Finklänning, sandaler och gäddkepa.Rätt svar är ALLA sammanhang
Låter som ett utmärkt tillfälle för gäddkeps faktisktBlir perfekt till brorsans bröllop! Finklänning, sandaler och gäddkepa.
Blir perfekt till brorsans bröllop! Finklänning, sandaler och gäddkepa.
Jag tycker att keps kan vara riktigt snyggt! Och många kepsar är snygga!Alltså - kepsfenomenet.
I mina ögon det absolut fulaste plagg som någonsin skapats.
Jag kan för mitt liv inte begripa hur man kunde få något så vedervärdigt att bli en fluga?
Seriöst - jag har inte sett en enda person, varken i köttlivet eller på bild, som kepsen varit klädsam på. Möjligen grovarbetare då.
Minns en gång när barnet var liten och plötsligt frågar - mamma varför har du aldrig keps? Jag vänder mig om, tar en keps från makens kepstorn och sätter på mig. Vänder mig mot barnet och hen suckar och säger, jag förstår.
Vad är en gäddkeps?Låter som ett utmärkt tillfälle för gäddkeps faktiskt