Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att allt jag göaserat lyckats! Speciellt eftersom att dagens tillverkning gick skräp
https://www.instagram.com/p/Cq8qd5Ds4ol/?igshid=YmMyMTA2M2Y
Vad fin muggen var!Det är det verkligen! Dottern har fått en till sin choklad också
Så störigt med utebliven sömn.Fortfarande vaken. Det blir inget jobb i dag. Jag behöver fokusera på att sova och att få i mig mat.
Tror jag somnade till en liten stund i natt dock för jag såg någon konstig stjärna i himlen utanför fönstret som liksom åkte runt i långsamma cirklar.
Debatterar med mig själv om jag ska gå upp nu eller ligga kvar. Behöver handla någon form av mat, men matbutiken är ju inte öppen än. Har mat men den vill inte min hjärna ha just nu.
Ägg är räddaren i nöden.Lyckats ta mig upp ur sängen, smsat chefen att jag inte kommer.
Ligger nu på köksgolvet med katten på magen och väntar på ägg. Inte riktigt vad jag ville ha till frukost men det är bra mat.
Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.
Haha. Sa ju att ditt lagringssystem är ineffektivt.Wohoo, jag hittade mina skruvar. Hade lagt påsen som bokmärke
Eller för större effekt, byt ut arten till hund.Starta en tråd på Buke där du berättar att du tänker ta föl på ditt korsningssto som tyvärr aldrig fungerat som ridhäst på grund av både skador och mentalitet, men som såå gärna vill bli mamma
Eller för större effekt, byt ut arten till hund.