Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar ikapp lite trädgårdstider och njuter av att vara tillbaka på "vårt" hotell. Fick bli en natt på vandrarhem pga fullbokat men nu är vi tillbaka igen. Blev lite varannan dag där.😅

Något trött så blir väl att försöka sova snart. Ny jobbdag in morgon.
 
Vilken härlig vårkväll I stallet och på hästryggen, underbart 😍. Visade min vän och hennes häst en för dem ny ridväg- en fin sväng jag och pållan inte ridit på väldans länge efter dels skogsmaskiner hade förstört skogsvägen men nu så 😍. Efter skritturen fortsatte vi på ridbanan (först tyckte häst näää kompisen var ju klar men sen när hon fick springa blev det ju roligt igen 😁) med lite dressyr; travjogg och så galoppfattningar ur ryggning vilket bästa pållan gjorde fint 😍 så blev inte så lång stund när vi ju uppnått det jag ville 😊.
Hemma hade älsklingen kommit hem och med honom även honkatten som såklart hållt sig undan hela dagen 😄. Var sugen på turkisk yoghurt smaksatt med vaniljsocker och fruktsallad till kvällis när vi såg Sveriges Mästerkock VIP, så gott 😋😍. Nu sovtajm! 😴
 
Fortfarande vaken. Det blir inget jobb i dag. Jag behöver fokusera på att sova och att få i mig mat.
Tror jag somnade till en liten stund i natt dock för jag såg någon konstig stjärna i himlen utanför fönstret som liksom åkte runt i långsamma cirklar.

Debatterar med mig själv om jag ska gå upp nu eller ligga kvar. Behöver handla någon form av mat, men matbutiken är ju inte öppen än. Har mat men den vill inte min hjärna ha just nu.
 
Fortfarande vaken. Det blir inget jobb i dag. Jag behöver fokusera på att sova och att få i mig mat.
Tror jag somnade till en liten stund i natt dock för jag såg någon konstig stjärna i himlen utanför fönstret som liksom åkte runt i långsamma cirklar.

Debatterar med mig själv om jag ska gå upp nu eller ligga kvar. Behöver handla någon form av mat, men matbutiken är ju inte öppen än. Har mat men den vill inte min hjärna ha just nu.
Så störigt med utebliven sömn.
Jag sov skitkasst igår natt och hoppades på ordentligt inatt, men det har bara blivit några enstaka timmar och jag gav upp vid 4.
Det blir en seg konferensförmiddag.
 
Känns som att jag vill skrika ”Nu räcker det”.
I går var det en trafikolycka med dödlig utgång här.
Här vet alla vem alla är och även om det inte var ngn jag direkt känner så känner jag fru och barn litegrann.
Så känner mig ännu mer knäckt än igår. Fy f.
Trött och blä.
Livet är skört.
 
Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.

Inte en bra dag att köra bil mao :angel: :rofl:

Edit: Nej, jag tänker inte köra ihjäl mig själv eller någon annan... LITE impulskontroll har jag uppnått genom åren! :p

Edit 2: Men det blir mycket metal på hög volym idag.
 
Har en sådan där knepig dag idag... inte dålig men svår att beskriva. Det är sådana där dagar när en vill stå i en storm och skrika åt elementen eller göra något galet/farligt för att känna att en öht lever.

Starta en tråd på Buke där du berättar att du tänker ta föl på ditt korsningssto som tyvärr aldrig fungerat som ridhäst på grund av både skador och mentalitet, men som såå gärna vill bli mamma 🥲
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp