Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Handlagt ärenden (5), suttit av ett antal skypemöten (4) samt druckit svart kaffe (4). Två kolleger tackade för fantastiskt bra stöd, en blev irriterad, ett möte blev 32 minuter kortare än planerat och allt kaffe var svart och hett. Summa sumarum en lyckad arbetsdag får jag nog säga. Nu ska jag stänga av datorn innan jag retar upp någon mer. Måste spara lite till imorn också.
 
Det blev inte mycket gjort men jag plockade ihop lite skräp iaf och bytte påse i en sophink. Ser nu Lilla huset på … och försöker hitta energi till att gå och hämta paket. Kunde inte välja närmaste instabox så valde en annan där jag ändå går förbi några ggr/v men nu när jag verkligen måste dit inom ett par dar så känns det bara seeeeegt.
 
Pratat med en fin kär vän från Australien en stund och hon gör mig alltid så glad.

Dessutom har jag deklarerat vilket alltid känns som ett smärre hjältedåd fast det i verkligheten tar max tre minuter.

I övrigt är dagens största happening att jag använder de fantastiskt sköna ullsängkläderna. De är på riktigt smärtlindrande (!) vilket jag över huvud taget inte förväntat mig.
 
Läser i park. Solen är lagom varmt. Ett gäng romare har dykt upp av oklar anledning - kanske något studentspex? de har kamera och ljudkillar plus en typ direktör, så något är på gång!
 

Bifogade filer

  • 20230413_151548.jpg
    20230413_151548.jpg
    704,6 KB · Visningar: 99
Ätit middag och funderar vad jag ska göra resten av kvällen. För det mesta kan jag alltid städa, men just nu är det faktiskt renstädat.
 
Har fått ett obehagligt paket. Om det är någon här som skickat det måste jag bara säga att det är väldigt mycket över gränsen och jag uppskattar verkligen inte överhuvudtaget, och inte heller tycker det är det minsta roligt
Men fyy! Jag hoppas verkligen att det inte är någon här som skickat det. Finns det någon poststämpel som kan användas för att lista ut varifrån det kommer?
 
Sitter i bilen och ska gå in. Är lite trött. Hade behövt stanna längre på jobbet men fick inget vettigt gjort. Imorgon är en fullsmockad dag fastän jag inte har några bokade möten.
 
Har fått ett obehagligt paket. Om det är någon här som skickat det måste jag bara säga att det är väldigt mycket över gränsen och jag uppskattar verkligen inte överhuvudtaget, och inte heller tycker det är det minsta roligt
Är det något som tyder på att det kommer från en användare?
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Är det något som tyder på att det kommer från en användare?
Egentligen inte, så vill inte göra en jätteaffär av det. Vill ju tro gott om alla.
Dock har jag flertalet gånger fått höra att man vet var jag bor och vem jag är här. Det har liksom inte hänt någon annan stans, så mina tankar gick ju hit så klart.
Eller så är det någon random crazy person.
Har hört med precis alla jag känner och ingen har försökt med något prank, känner inte heller igen handstilen.
om det nu är det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 027
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp