Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vårkänslor till trots så har han alltid ett så stillsamt och avslappnat uttryck i ansiktet!Bra ridpass där ponnyn bitvis hade vårkänslor
Därefter har vi slängt några saker på återvinningen och jag har moppat badrummet. Känns som en produktiv dag
Visa bifogad fil 116634
Vårkänslor till trots så har han alltid ett så stillsamt och avslappnat uttryck i ansiktet!
Men fyy! Jag hoppas verkligen att det inte är någon här som skickat det. Finns det någon poststämpel som kan användas för att lista ut varifrån det kommer?Har fått ett obehagligt paket. Om det är någon här som skickat det måste jag bara säga att det är väldigt mycket över gränsen och jag uppskattar verkligen inte överhuvudtaget, och inte heller tycker det är det minsta roligt
Fy, vad innehöll det?Har fått ett obehagligt paket. Om det är någon här som skickat det måste jag bara säga att det är väldigt mycket över gränsen och jag uppskattar verkligen inte överhuvudtaget, och inte heller tycker det är det minsta roligt
Ingen stämpel men för få frimärken, vilket är väldigt underligt.Men fyy! Jag hoppas verkligen att det inte är någon här som skickat det. Finns det någon poststämpel som kan användas för att lista ut varifrån det kommer?
Det säger jag helst inte här.Fy, vad innehöll det?
Men så himla otäckt! Och ja, det är märkligt... Jag tycker du ska ringa 11414 och rådfråga dem hur du ska göra.Ingen stämpel men för få frimärken, vilket är väldigt underligt.
Det säger jag helst inte här.
Är det något som tyder på att det kommer från en användare?Har fått ett obehagligt paket. Om det är någon här som skickat det måste jag bara säga att det är väldigt mycket över gränsen och jag uppskattar verkligen inte överhuvudtaget, och inte heller tycker det är det minsta roligt
Vad I helvete??Ingen stämpel men för få frimärken, vilket är väldigt underligt.
Det säger jag helst inte här.
Egentligen inte, så vill inte göra en jätteaffär av det. Vill ju tro gott om alla.Är det något som tyder på att det kommer från en användare?
om det nu är det.Vidrig doxing