Vad gör vi? Del CLXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag funderar på om jag "måste" köpa en blomma till mig själv? Fick en slant på swish (från svärmor) med texten "Grattis köp en blomma". Annars har hon skickat blombud eller fått sin son att fixa något... Jag kanske hellre vill köpa t ex sättpotatis. Är jag dum då? 🙈 Förväntar sig svärmor en redovisning i form av bild på blommor?
Medan dessa tankar snurrar runt i skallen, har jag fixat en morotskaka som nu står i ugnen och doftar ljuvligt. :love::d
Potatisar kan också blomma :angel1: Alltså är det en blomma ;)
 
Trött. Imponerad av mig själv som kravlade mig upp tio i åtta, hann duscha, tvätta håret, blåsa tort och föna lite (den håller på att växa ut så jag måste fixa med det), ge katten mat, borsta tänderna, ut genom dörren, slänga papper i återvinningen, iofs precis där bussen stannar, tunnelbana och på plats tio i nio. T-banan tar ca 20 minuter.
 
Lämnat in paket, handlat mat, kört två omgångar tvätt och ätit lunch.
Nu ska jag gå ut för att plantera några nya växter och därefter dammsuga.
När det är klart väntar stallet och förhoppningsvis uppehållsväder.
 
Varit ute på promenad med Harry ❤️
Han är så full av energi och livsglädje, det går inte att bli annat än glad tillsammans med den hunden 😁

Så lycklig med hästbajs i skägget 😆
IMG_20230413_113011.jpg
 
Jag funderar på om jag "måste" köpa en blomma till mig själv? Fick en slant på swish (från svärmor) med texten "Grattis köp en blomma". Annars har hon skickat blombud eller fått sin son att fixa något... Jag kanske hellre vill köpa t ex sättpotatis. Är jag dum då? 🙈 Förväntar sig svärmor en redovisning i form av bild på blommor?
Medan dessa tankar snurrar runt i skallen, har jag fixat en morotskaka som nu står i ugnen och doftar ljuvligt. :love::d
Potatis blommar väl också :D
Såg nu att jag var tvåa på bollen.
 
Mamma tyckte jag såg trött ut på ögena när vi syntes i nätbutiken. Ptja kan ju förutom för mycket mobil jag måste sluta med, bero på kostomställningen 😝.
 
Sitter på jobbet (praktiken) och är nervös inför eventuell anställning. Vill ju ha besked nyss!

Annars ser jag fram emot att träffa en god vän efter jobbet, lite AW. Försöker också skriva ihop något slags google sheet för hushållsbudget, eller ja, åtminstone en lista över utgifter.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 026
Senast: Red_Chili
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 199
Senast: tanten
·
Katthälsa Hej! Har idag vart hos vet. med min 6åriga hona som fick konstaterat kronisk inflammation i gallblåsan och tarmar. Hon fick även...
Svar
9
· Visningar
1 049
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
721
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp