Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och sambon har precis kommit in efter en lång promenad. Normalt sett tar den rundan inte 2 timmar men är tant gravid så går det inte direkt undan men oj så skönt det var ute idag.
 

Bifogade filer

  • IMG_20230402_134930.jpg
    IMG_20230402_134930.jpg
    503,2 KB · Visningar: 29
Stallet klart. Strålande sol men rejäl, isig vind. Nåja, skönare utomhus än inomhus iaf.
Nu ska jag gå en PW innan jag ska ta en powernap. Ska vända dygnet lite lätt. Går på natten imorgon kväll så lika bra att börja i tid.
Laga mat ska jag också hinna med. Sen kommer jag ha matlådor för åtminstone en vecka framåt :D
 
Måste, måste städa idag. Varför sitter jag här och surfar på buke? Allt som måste göras är att diska lite, lägga undan tvätten, dammsuga och moppa golven. Kommer jag bara igång så kan jag göra det på en och en halv timme. Suck.

@tanten jag kan knappt se ur mina fönster när solen nu ligger på. Har inte heller putsat fönster på några år och jag kan inte ens skylla på sjukdom, möjligtvis då en parasit i magen. Piger Nematoda

Latmask
 
Måste, måste städa idag. Varför sitter jag här och surfar på buke? Allt som måste göras är att diska lite, lägga undan tvätten, dammsuga och moppa golven. Kommer jag bara igång så kan jag göra det på en och en halv timme. Suck.

@tanten jag kan knappt se ur mina fönster när solen nu ligger på. Har inte heller putsat fönster på några år och jag kan inte ens skylla på sjukdom, möjligtvis då en parasit i magen. Piger Nematoda

Latmask
Ett kilo äpplen kanske...
 
Gjorde ett test för ett jobb jag sökt jag är som väntat helt värdelös på tester av slaget välj rätt figur baserat på de åtta tidigare figurerna. O_o Visste redan innan att jag var usel på det gjorde några tester på nätet innan för att träna och få förklarat regler. . Men jag får nog söka vidare för det här blir det inget med man behövde ha visst resultat för att gå vidare i processen och det har jag troligtvis inte uppnått. Sen sa personlighetstestet att jag inte är resultatorienterad vilket mest fick mig att skratta stämmer inte alls :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 808
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 095
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp