Idag blir det kycklingben, klyftpotatis och pizzasallad...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Magnum skall det stå... jävla autokorrekt..Ja, om de hade råkat döpa dem till Magnus kan jag förstå varför de var på rea...
Mjölk tar jag ibland och banan är oätligt så det tar jag inte däremot så händer det att jag käkar en näve havregryn rätt upp och ner. Det hjälper med.Provat mjölk eller banan? Jag har lidit av svår halsbränna alla mina 4 graviditeter och det har funkat för mig (utöver novalucol).
Ett kilo äpplen kanske...Måste, måste städa idag. Varför sitter jag här och surfar på buke? Allt som måste göras är att diska lite, lägga undan tvätten, dammsuga och moppa golven. Kommer jag bara igång så kan jag göra det på en och en halv timme. Suck.
@tanten jag kan knappt se ur mina fönster när solen nu ligger på. Har inte heller putsat fönster på några år och jag kan inte ens skylla på sjukdom, möjligtvis då en parasit i magen. Piger Nematoda
Latmask
Jag gjorde en stor form med moussaka igår. Gott och perfekt att ha i matlåda.Vad ska vi äta idag? Kommer inte på något bra. Behöver matlådor dessutom.
Happy birthday till @Soffan74Farsan minns inte ens att jag fyller år idag ..
GrattisFarsan minns inte ens att jag fyller år idag ..
Farsan minns inte ens att jag fyller år idag ..