Jag sitter nergrävd isnön, solar och läser bok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis på din dag!Farsan minns inte ens att jag fyller år idag ..
Feber dottern kom och la sig skavfötters och tog mina fötter som huvudkudde... fötterna har somnat, hon med. Jag vill gå upp och byta kläder i tvättmaskinen börja med mat mm... men ligger fast här.Ligger på soffan och laddar telefonen..
Provat mjölk eller banan? Jag har lidit av svår halsbränna alla mina 4 graviditeter och det har funkat för mig (utöver novalucol).
TveksamtTror ni Bebis får ta över sängen sen när det är dags?
Tror ni Bebis får ta över sängen sen när det är dags?
Jack ligger ju iaf i fotändan så det kan gå bra?Tveksamt
Dela är helt okej. Jack är trots allt min bebis han med. Lillebror får faktiskt finna sig i det.Näh, möjligtvis kan hen få dela.
Men hur söt mule är inte det där då?Var i valet och kvalet om jag skulle rida idag, det blåste massor. När jag väl bestämt mig insåg jag att jag glömt hjälmen hemma.
Hästen var lika glad ändå.
Visa bifogad fil 115833
Hämtade ut nya säkerhetsvästen och så visade den sig vara trasig i ena fästet man justerar i sidan. Suck… Tur att våren är sen så det ändå inte är nån terränghoppning i närtid.
Jack ligger ju iaf i fotändan så det kan gå bra?
Dela är helt okej. Jack är trots allt min bebis han med. Lillebror får faktiskt finna sig i det.