Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stort grattis på födelsedagen @Soffan74 :heart

69ceb6200c164b3599c39ad901f30f5f.jpg
 
Vilken härlig dag 😍☀️
Tog sovmorgon till nio, gick upp och bakade scones till frukost 😋.
Tog en nästan två timmar lång promenad med Harry, så varmt i solen idag.
Släpade med sambon till Ikea för att köpa nytt golv till balkongen. Hem och slet bort det gamla 😁
Städat lägenheten och bakat kakor.

Sambon undrar om jag inte tänker köpa häst snart igen, han är liiite trött på min energinivå 😆
Jag har jobbat övertid de senaste lördagarna men inte denna helgen så har ganska mycket överskottsenergi trots att jag gjorde tusen grejer igår också 😂

Men snart är det måndag och jag kan blåsa ur mig lite 🏃‍♀️💨

IMG_20230402_163227.jpg
 
Var i valet och kvalet om jag skulle rida idag, det blåste massor. När jag väl bestämt mig insåg jag att jag glömt hjälmen hemma. :(

Hästen var lika glad ändå. :heart

59BE2ED6-FA3D-4D98-A5ED-DB37B1203B8F.jpeg


Hämtade ut nya säkerhetsvästen och så visade den sig vara trasig i ena fästet man justerar i sidan. Suck… Tur att våren är sen så det ändå inte är nån terränghoppning i närtid.
 
Var i valet och kvalet om jag skulle rida idag, det blåste massor. När jag väl bestämt mig insåg jag att jag glömt hjälmen hemma. :(

Hästen var lika glad ändå. :heart

Visa bifogad fil 115833

Hämtade ut nya säkerhetsvästen och så visade den sig vara trasig i ena fästet man justerar i sidan. Suck… Tur att våren är sen så det ändå inte är nån terränghoppning i närtid.
Men hur söt mule är inte det där då?
 
Blev så att jag bara tittade på tömkörningen idag (mycket prat..) och sedan när vi kom tillbaka till stallet ställde jag in hästens sele. Vagnen hamnade dock rejält i bakvikt så gick inte att köra. Får se hur de löser det.

När jag kom hem och hade ätit lunch var jag så trött att jag gick och la mig för att vila lite. 2,5 timmar senare vaknade jag. 😅

Nu håller jag på att baka frallor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 808
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 095
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp