Alltså det är knappt att sambon får röra magen för att Jack skyddar den när han är nära så jag tror/hoppas att de kommer bli bästa vännerna man kan tänka sig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså det är knappt att sambon får röra magen för att Jack skyddar den när han är nära så jag tror/hoppas att de kommer bli bästa vännerna man kan tänka sig.
GrattisFarsan minns inte ens att jag fyller år idag ..
Robotdammsugare?Idag brast det för mig. Katterna är inne i en fällningsperiod och jag STÅR INTE UT!!! Jag är ingen rik människa, men jag prioriterar min mentala hälsa. Nu sitter Älva och vaktar nyinköpet och undrar vad tusan jag har gjort?
Visa bifogad fil 115835
En Dyson skaftdammsugare! Jag har redan en robotdammsugare () men den har väldigt svårt att hantera päls...Robotdammsugare?
Grattis!Farsan minns inte ens att jag fyller år idag ..
Oooh en lyxdammsugare minsann! Hoppas att den är så bra som det sägs.En Dyson skaftdammsugare! Jag har redan en robotdammsugare () men den har väldigt svårt att hantera päls...
Faktiskt väldigt roligt (så länge det inte är giftigt)Hade plockat fram en kiwi och delat den så jag kunde äta den som mini efterrätt efter middagen.
Sen var den inte där? trodde jag hade blivit tokig och inbillat mig. Tittade i kylskåpet och nej, där var den inte.
20 minuters letande senare... hittar jag katten på balkongen mumsandes på kiwin
Sitter nu i kö till agria, för att fråga om katter kan äta kiwi. Hittade inget särskilt vettigt på nätet
Jag hoppas det med!Oooh en lyxdammsugare minsann! Hoppas att den är så bra som det sägs.
Hade plockat fram en kiwi och delat den så jag kunde äta den som mini efterrätt efter middagen.
Sen var den inte där? trodde jag hade blivit tokig och inbillat mig. Tittade i kylskåpet och nej, där var den inte.
20 minuters letande senare... hittar jag katten på balkongen mumsandes på kiwin
Sitter nu i kö till agria, för att fråga om katter kan äta kiwi. Hittade inget särskilt vettigt på nätet