Vi uppskattade den förra LED- duschmunstycket som pajade så fick bli en ny menä blått ljus=kallt vatten och grönt= ljummet vatten stämmer då inte iaf .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klokt, just halsfluss kan ge strul på hjärtat. Vila i form som sagt .Febern har gått lite upp och ner men just nu känns det okej. Ska få barnet i säng och sen skriva. Ska inte jobba imorgon med tanke på feber och hals.
Farsan minns inte ens att jag fyller år idag ..
grattis på födelsedagen!Farsan minns inte ens att jag fyller år idag ..
Jag hade aldrig överlevt utan min dysonDet här kanske är knäppt, men jag är nästan gråtfärdig av lycka. Nu har jag använt min nya dammsugare för första gången, och den funkade SÅ BRA! Jag har verkligen lidit av hur mycket päls och damm som snurrat runt i lägenheten. Att det liksom aldrig känts rent även när det är nydammsuget för att dammsugaren liksom inte lyckats ta allt.
Och då nu detta dyra monster. Så smidigt, så enkelt, så mycket snabbare på alla sätt! Plötsligt ser jag en framtid där det är mycket enklare att hålla hemmet rent.
Det följde bland annat med ett litet motordrivet munstycke att använda på möbler. Testade på soffan och på stora klösträdet. Där jag tidigare kunnat stå timvis med en pälsskrapa är det nu renare än någonsin på bara ett par minuter.
Det känns som en tyngd släppt från mina axlar.
Gör ungefär lika men Pepsi är utbytt till champagneÄter chips, dricker pepsi och tittar på Bianca. Försöker knåpa ihop en matlista till nästa vecka, går sådär.
Vi ska äta; köttfärssås och spaghetti, sprödbakad torskfilé, potatis å fiskdressing, stuvade makaroner och köttbullar, grön ärtsoppa med pepparotsgräddfil och pannkakor och påskmat om det är till någon hjälp/tips/idéerÄter chips, dricker pepsi och tittar på Bianca. Försöker knåpa ihop en matlista till nästa vecka, går sådär.
Då hade jag nog inte blivit så ledsen att allt försvann iaf.När jag läste första meningen så var reaktionen har hon målat PÅ datorn!!!
Nej, det hade du ju inte riktigt då...