Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick precis spendera kvällen med att hjälpa en kille som kört på älg utanför oss 😬 Han hade riktig änglavakt enligt oss och blåljuspersonalen då den smällt in i rutan på passagerarsidan och han precis saktat ner pga sett älg på motsatt sida.
 
Det här kanske är knäppt, men jag är nästan gråtfärdig av lycka. Nu har jag använt min nya dammsugare för första gången, och den funkade SÅ BRA! 😭❤️ Jag har verkligen lidit av hur mycket päls och damm som snurrat runt i lägenheten. Att det liksom aldrig känts rent även när det är nydammsuget för att dammsugaren liksom inte lyckats ta allt.

Och då nu detta dyra monster. Så smidigt, så enkelt, så mycket snabbare på alla sätt! Plötsligt ser jag en framtid där det är mycket enklare att hålla hemmet rent. 🥹

Det följde bland annat med ett litet motordrivet munstycke att använda på möbler. Testade på soffan och på stora klösträdet. Där jag tidigare kunnat stå timvis med en pälsskrapa är det nu renare än någonsin på bara ett par minuter. 🙌

Det känns som en tyngd släppt från mina axlar.
 
Det här kanske är knäppt, men jag är nästan gråtfärdig av lycka. Nu har jag använt min nya dammsugare för första gången, och den funkade SÅ BRA! 😭❤️ Jag har verkligen lidit av hur mycket päls och damm som snurrat runt i lägenheten. Att det liksom aldrig känts rent även när det är nydammsuget för att dammsugaren liksom inte lyckats ta allt.

Och då nu detta dyra monster. Så smidigt, så enkelt, så mycket snabbare på alla sätt! Plötsligt ser jag en framtid där det är mycket enklare att hålla hemmet rent. 🥹

Det följde bland annat med ett litet motordrivet munstycke att använda på möbler. Testade på soffan och på stora klösträdet. Där jag tidigare kunnat stå timvis med en pälsskrapa är det nu renare än någonsin på bara ett par minuter. 🙌

Det känns som en tyngd släppt från mina axlar.
Jag hade aldrig överlevt utan min dyson 😅❤️
 
Hoppade högt av att telefonen lät brevid mig. Inte alls beredd. Men var "bara" Kivra som meddelade att jag fått brev från Skatteverket. Kunde väl kommit på dagen o inte sent på kvällen såhär. 😅

När filmen tog slut så fortsatte jag spela. Men är kanske dags att snart börja runda av kvällen. Arbetsdag imorgon igen.😅
 
Var ju så underbart väder idag att jag ville rida ut (förutom på grusvägen) men så var det ju det där med glasögon när ögonen har linsvila igen pga förkylning. Jag rider ju uteslutande mest och helst I linser och det är inte bara därför jag upplever att jag ser "annorlunda" utan det är ren fakta att det är skillnad. Varit begränsande för mig men bestämde ju mig för ett tag sen att ångest och skit INTE ska hindra mig så idag gjorde jag precis vad jag kände för utan ångest (att andas rätt betyder allt) och begränsningar, så jäkla skön känsla! ❤.

Och ätit vårens första mjukglass 😋😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 093
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp