Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Håller på att lösa in presentkort. Tyvärr tar det ungefär tusen år och eftersom det bara går att ta ett i taget så är det seeeegt.
Nu verkar det ha fastnat så jag får väl fortsätta imorgon.
Är mycket nöjd med att jag började i tid för sista dag är 12 april. Dessutom mycket nöjd med att jag har en lista på mina presentkort :D
 
Vi ska äta; köttfärssås och spaghetti, sprödbakad torskfilé, potatis å fiskdressing, stuvade makaroner och köttbullar, grön ärtsoppa med pepparotsgräddfil och pannkakor och påskmat om det är till någon hjälp/tips/idéer :)
Pannkaka åt vi i fredags, köttbullar och makaroner blir det på onsdag 😊 Kycklingwraps på torsdag, tisdagen återstår och sedan helgen då men då blir det ju påskfirande så det löser sig.
 
Jag ar SUPER forkyld 🤒 och har nu ocksa lyckats fa pink eye 😬 Jag ringde sjukhuset och fick recept pa droppar (efter att jag skickade bild pa ogat) sa nu aker Maken och hamtar ut dem till mig. Jag kanner mig lite ynklig ... och hostar snart upp lungorna.
Det ar TUR att jag alskar min sonson ... det ar helt och hallet hans fel!:cautious::heart
 
Min kropp är slut efter i går så dagens runda blev en långsam och tung historia.
Duschad och med kaffekoppen på g så känns det bättre.
Fullt upp på jobbet och sen till päronens hus och höja värmen inför deras hemkomst.
7795E564-9F36-4D6F-9B0C-B90B1CD3EFBA.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 142
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 093
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp