Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Grattis @parellikusken 🥳


Kom hem från fjällen igår, åt ett stort lass sushi och har sovit i nästan nio timmar 😅
Nu lite svullen i ansiktet och övertrött. Ska bli mysigt att jobba hemifrån idag, även om jag är mest taggad på att spela Gran Turismo på lunchen och sen Diablo 3 med sambon när han kommer hem :D
 
Livet känns otroligt meningslöst i dag. Ingen ridskola i eftermiddag eftersom de ska flytta alla grejer och hästar till nya stallet.
Det är jag dock taggad på, nytt stall! Men hjärnan ploppar hela tiden iväg till hästarna och så måste jag påminna mig om att det inte blir något i dag, så blir jag deppig igen. :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 092
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp