Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Javars, skulle visst få ett smycke av mamma i julklapp...Betalt och klart, ännu inte levererat...Fortfarande inte fått presentkorten
Får väl mejla och fråga vad de håller på med.
Grattis!!Hade inte räknat med att fira min födelsedag idag, men en nära vän bjöd hem mig till honom på fika i eftermiddag.
Grattis!Sjukt nervös inför arbetsdagen. Känns som en tråkig dag att fylla år på. Men det gör jag!
Grattis på födelsedagen..Hade inte räknat med att fira min födelsedag idag, men en nära vän bjöd hem mig till honom på fika i eftermiddag.
Grattis på din dag!Hade inte räknat med att fira min födelsedag idag, men en nära vän bjöd hem mig till honom på fika i eftermiddag.
ja jag måste va hemma från jobbet idag då min reaktion inte gått över hatar detta!Känner fortfarande av allergireaktionen. Hoppas att dagens dos antihistamin hjälper. Hade jag varit smart hade jag ju tagit en dos igår kväll också men nä, tänka är visst överskattat
Ha solglasögon på under möten och säg bara "the sun never sets on being cool" ifall någon frågarFlyttade mitt hemmakontor igår kväll. Tänkte inte riktigt på morgonsolen, så jag sitter och jobbar med keps just nu, annars ser jag ingenting
Haha, var med på ett möte i fredags när jag åkte bil, satt och var häftig med solglasögon då ocksåHa solglasögon på under möten och säg bara "the sun never sets on being cool" ifall någon frågar