Vad gör vi? Del CLXXIV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Det Àr alldeles för mycket ringande just nu :eek:
Bokade tid för katten via nÀtet :love: hos ny veterinÀr som Àr nÀrmre dÀr jag bor och dÀrför lite mindre krÄnglig att ta sig till.
Men dÄ mÄste jag ju fÄ över journalerna, och det gamla veterinÀrstÀllet gÄr inte att kontakta annat Àn via telefon :banghead:

NÄja, av nÄgon anledning har det alltid varit lite lÀttare att ringa nÀr det gÀller katten. FÄr göra det i morgon och peppa upp mig nu i eftermiddag.
 
Jag var ju klumpig och rĂ„kade trampa sönder ungkattens boll med blĂ„ svans sĂ„ var ju tur jag kunde köpa ny sĂ„dan samt nĂ„gra bollar till och ett nytt spö han gillar skarpt 😃. Och en ny karda sĂ„hĂ€r I fĂ€llningstider 😄.
Jag lĂ€ste trampa sönder ungkattens svans först đŸ˜±đŸ˜„ Började direkt fundera pĂ„ on du blivit nĂ„gon form av monster iom att det kom massa glada smileys efterĂ„t.
Phu!
 
Fasiken, tangentbordstangenterna Àr för hÄrda och 'sticky' sÄ blir att lÀmna tillbaka det imorgon. Men har problem att packa ihop det i kartongen igen. Hittade ett annat men det finns i Liljeholmen sÄ fÄr ta mig dit. Funderar pÄ att Äka nu, men fixar inte trÀngseln eftersom det Àr vÀrsta rusningen.
 
Har precis gÄtt en promenad i solen. Utan make och hund för de hade redan gÄtt sin runda nÀr jag dammsög. SÄ skönt att gÄ sjÀlv ibland och fundera pÄ allt och inget... :) VÀntar nu pÄ snickaren som ska komma och hÀmta min gamla dörr. Sedan tÀnkte jag svÀnga ihop en risgrynspudding pÄ grötresterna i kylen... :d
 
Intensiv men bra dag pÄ jobbet.
Trött nu. Tror mest att det Àr att jag Àr trött efter spinningen igÄr nÀr jag gick i bott.
Har köpt paj och sallad som jag ska Àta nÀr jag har andats lite.
Har köpt tulpaner och marsipanÀgg till mamma och pappa som kommer hem i natt. Tre veckor har gÄtt fort.
Tittar pÄ Morden i Sandhamn, de tvÄ nya avsnitten.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrÀgerier i samhÀllet nu för tiden. PersonrÄn och smÄstölder har flyttat sig till NÀt-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 806
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i TÀby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 141
Skola & Jobb Den hÀr vintern har fÄtt mig att undra om jag verkligen orkar fortsÀtta köra buss. Jag Àlskar det verkligen, det Àr mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 092
Senast: BernT
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra Äret och trivs bra, men dÄ de flesta av mina vÀnner fortfarande jobbar sÄ har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: astronaut
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp