HÄller med. Men jag skyller pÄ katterna.....Schhhh Nu pratar vi inte mer om fonster.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HÄller med. Men jag skyller pÄ katterna.....Schhhh Nu pratar vi inte mer om fonster.
Vi har fĂ„tt tid för kuratorssamtal 24/4Pratat med exet i 45 minuter om barnet som har det jobbigt, ett bra samtal Ă€ndĂ„. Men nu Ă€r min hjĂ€rna mos och jag vet inte hur jag ska kunna somnaâŠ
Jag borde verkligen hÄlla TYST... !!Schhhh Nu pratar vi inte mer om fonster.
Jag lÀste trampa sönder ungkattens svans först Började direkt fundera pÄ on du blivit nÄgon form av monster iom att det kom massa glada smileys efterÄt.Jag var ju klumpig och rÄkade trampa sönder ungkattens boll med blÄ svans sÄ var ju tur jag kunde köpa ny sÄdan samt nÄgra bollar till och ett nytt spö han gillar skarpt . Och en ny karda sÄhÀr I fÀllningstider .
Jag skriker och springer riktigt snabbt nÀr jag ser en kopparödla. Usch!IgÄr en fjÀril, idag en kopparödla (aka fake snake ) !!
Jag med. Maken tog hand om den och flyttade bort den till ett bĂ€ttre stĂ€lle. Den lĂ„g precis nedanför trappan och var VĂLDIGT slö....Jag skriker och springer riktigt snabbt nĂ€r jag ser en kopparödla. Usch!
OcksÄ sett en liten ödla idag som honkatten stolt visade uppIgÄr en fjÀril, idag en kopparödla (aka fake snake ) !!