Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Way to go! Vad fick du av dig?Jobbat
Gick sedan till Plantagen och hämtade ut mina födelsedags rosor. Traskade vidare till Eko och köpte en tårta, åt mig...
Sedan blev det en sväng in på DH med, köpte en present åt mig där
2 stycken Electric Blue Acara ciklider och 4 stycken Neon regnbågarWay to go! Vad fick du av dig?
Såklart Kan inget om fisk så jag googlade lite. Så vackra. Förstår varför de heter ”electric”.2 stycken Electric Blue Acara ciklider och 4 stycken Neon regnbågar
Fisk - så klart!
Har tänkt på dig, ta hand om dig.Min hälsa har något sorts lågvattenmärke. Jag vill inte mer, tycker det är orättvist och känner mig ynklig.
Inte hämtat mig efter en fånig ögoninflammation för snart två månader sedan (hallå kroppen en ögoninflammation är en skitsak!). Strulig mage och i början av förra veckan var jag gul och ämlig, levervärden, för att på något sorts tema av gott och blandat övergå nu i helgen i andningssvårigheter med ambulans och snabb och fin hjälp. Blev kallad multisjuk första gången i livet.
Hemma igen men sjukt trött! Jag gosar katt, som med världens bästa tröst-intuition agerar plåster, och sover. Ynk, ynk.
INTE DÖ, SLUTA MED DET!Jag har feber
Jag har ju aldrig feber. Betyder det att jag är döende??
en av mina gamlaSåklart Kan inget om fisk så jag googlade lite. Så vackra. Förstår varför de heter ”electric”.
Åh, så fint! Tack, både jag o andra tar hand om.Har tänkt på dig, ta hand om dig.
Men stackare!Min hälsa har något sorts lågvattenmärke. Jag vill inte mer, tycker det är orättvist och känner mig ynklig.
Inte hämtat mig efter en fånig ögoninflammation för snart två månader sedan (hallå kroppen en ögoninflammation är en skitsak!). Strulig mage och i början av förra veckan var jag gul och ämlig, levervärden, för att på något sorts tema av gott och blandat övergå nu i helgen i andningssvårigheter med ambulans och snabb och fin hjälp. Blev kallad multisjuk första gången i livet.
Hemma igen men sjukt trött! Jag gosar katt, som med världens bästa tröst-intuition agerar plåster, och sover. Ynk, ynk.