Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen tidigare hemgång för mig iallfall..Sitter på jobbet och väntar. 35 min kvar för att se om jag får åka hem eller blir kvar till ca21.30. Får gärna komma någon då jag gärna vill titta på film.
+att då känns denna dag lite mer värd att jobba på...
Samtidigt kommer det ingen kan jag åka hem tidigt och fortsätta spela Hogwarts.
Svårt det där...
Upptäckte just att det är söndag . Trodde det var lördag. Vart tog min helg vägen?!
Jösses så roligt! Vad sugen jag blir!För första gången på 14 år stod jag på ett par slalomskidor idag vädret var magiskt och jag är löjligt trött just nu!
Visa bifogad fil 114324
Hojta till, finns ett toppen ställe i centrala Ystad med kanon god plankstekVarit och ätit på Aaltos. Dyrt men vilken mat! Var mitt sätt att tacka min kompis som hjälpte mig att flytta. Vi kom fram till att jag borde flytta snart igen.
Om det inte snöar!Hojta till, finns ett toppen ställe i centrala Ystad med kanon god plankstek
Dom har inomhus servering, så hon kan flytta ner vilken årstid som helstOm det inte snöar!
Okej då, då följer jag också med!Dom har inomhus servering, så hon kan flytta ner vilken årstid som helst