Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vräker ner snö ute nu. Blir väl pendeltågskaos.
Skönt att vara hemma, vill inte ha en repeat av förra onsdagen
Jobbetelefonerna i staden fungerar inte, en mycket skön tystnad.
Verkar som att det på typ onsdag ska vända och vara plusgrader generellt. Stockholms län är ju dock stort så avvikelser kan säkert förekomma. Däremot vet man ju inte om de har löst pendeltågssituationen med "personalbristen" till dess, om du ska åka pendel.Jag hoppas vädret håller f-n på sig i nästa vecka... jag ska till Sthlm igen på torsdagen
Verkar som att det på typ onsdag ska vända och vara plusgrader generellt. Stockholms län är ju dock stort så avvikelser kan säkert förekomma. Däremot vet man ju inte om de har löst pendeltågssituationen med "personalbristen" till dess, om du ska åka pendel.
Vräker ner snö ute nu. Blir väl pendeltågskaos.
Skönt att vara hemma, vill inte ha en repeat av förra onsdagen
Vad har hänt med mamman?I stallet, alla hästarna på plats i varsin box med hö. Lite nojig över att åringen ska dia sin mamma efter att mamman fått lugnade. Sist jag gjorde det 2017 fick den åringen kolik. Nu kan jag inte ens vara med och se att allt är ok.
Men tror ni inte att det svullna benet är normalt idag.
klart det är lugnt. Det heter ju in-te-city-tåg....Jag ska till city och åker Intercity-tåg (eller vad de heter nu för tiden) dit så det borde vara lugnt. Kniper det kan jag gå dit jag ska så jag behöver inte tunnelbanan egentligen
Vräker fortfarande ner men snön ser väldigt blöt ut. Dessutom går den på tvären. Tror min planerade lunchpromenad blir jätteinställd