Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jobbetelefonerna i staden fungerar inte, en mycket skön tystnad.

Förstår känslan! För många år sedan fick vi nya fasta jobbtelefoner till dåvarande jobbet. Det kom dock aldrig någon som kopplade in telefonerna, utan det följde bara med helt obegripliga instruktioner (och själva installationen var verkligen komplicerad). Jag tänkte att det inte kan vara min sak att koppla in telefonen på jobbet, så jag lät det bero. Sååå skönt! Var utan telefon på jobbet tills jag flera år senare bytte jobb.
 
Verkar som att det på typ onsdag ska vända och vara plusgrader generellt. Stockholms län är ju dock stort så avvikelser kan säkert förekomma. Däremot vet man ju inte om de har löst pendeltågssituationen med "personalbristen" till dess, om du ska åka pendel. :)

Jag ska till city och åker Intercity-tåg (eller vad de heter nu för tiden) dit så det borde vara lugnt. Kniper det kan jag gå dit jag ska så jag behöver inte tunnelbanan egentligen :D
 
Chefens skrivna ord om mig. Började nästan gråta

Du är en glad person som sprider energi.
Du är inte rädd för att sälja prylar utanför ditt eget segment vilket är positivt och något jag tror att du kommer vinna mycket på i längden.
Kul att du kommit in i mitt team och jag ser fram emot att utveckla affärerna i ***** tillsammans med dig!


Jag hade själv fyllt i lite grann på förhand som vi skulle göra för att kunna diskutera och så off som jag varit det senaste halvåret så kände jag att jag inte direkt presterat eller gjort bra ifrån mig. Hen tyckte att jag satt alldeles för lågt och höjde.

Lyckligt lottad som fått det här jobbet och så bra ledning/kollegor och kultur det här företaget bidrar med. Ska bara få upp min egna självbild igen
 
I stallet, alla hästarna på plats i varsin box med hö. Lite nojig över att åringen ska dia sin mamma efter att mamman fått lugnade. Sist jag gjorde det 2017 fick den åringen kolik. Nu kan jag inte ens vara med och se att allt är ok. :(

Men tror ni inte att det svullna benet är normalt idag. :rofl:
Vad har hänt med mamman? :(
 
Chefen bjuder på lunch idag. Funderar på att slänga in min lunchlåda i frysen så den klarar sig. Har en hemma som behöver ätas upp. Fast om jag tar den hemma ikväll och den här imorgon till lunch så räcker det att jag lagar mat imorgon kväll.
Igår åt jag hiskeligt dåligt så nu är det bara att göra.

Fryser som satan.
 
Vräker fortfarande ner men snön ser väldigt blöt ut. Dessutom går den på tvären. Tror min planerade lunchpromenad blir jätteinställd :p

Hur definierar du vräker ner? ;) Här är det bara korn som nu avtagit. Har för mig att vi inte är såååå långt från varandra. Det måste vara mycket lokalt, eg, vädergudarna: nu ska vi jävlas riktigt mycket med just Hoarfrost som grädde på moset utöver arbetsplatsen.
 
Har precis ätit sushi :love:
20230313_115350.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 226
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp