Vad gör vi? Del CLXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev inget läkarbesök, jourVC var uppbokade. Nu gör andra örat ont så behöver verkligen ta mig iväg imorgon. Tydligen ska man ta antibiotika vid sprucken trumhinna i vuxen ålder. Har ett litet hopp om att ÖNH på jobbet ska ha en lucka åt mig så att jag slipper ta mig bort till VC.
 
Efter god söndagsmiddag med köttfärslimpa, potatis,gräddsås pressgurka och Brunnebys svarta och röda vinbärsgeler 😋 var det dags för en kväll i stallet 😊. Först fick min underbart fina häst en skön massage efter vintern 🥰 och så fixade jag skötseln i lugn och ro fram tills kvällsfodringen 😊. Hemma igen blev det att avsluta den härliga helgen med Farmen och nu blir det himla skönt att krypa ner nyduschad I renbäddad säng 😍.
 
Blä, har inte sovit värst bra inatt- vaknade med illamående och massa gaser 🤭. Sen när alarmen ringde vaknade jag lätt svettig..Nåja nu frukost och kaffe och sen åka och jobba några timmar, ska bli roligt 😊.
 
På jobb men inte mycket mer än så.
Känner mig redigt off. Vill egentligen hem och lägga mig i sängen med hundarna och skita i allt.
Mina hundar var redigt trötta imorses och ville inte alls gå upp
333542162_1369072150301822_434688697108763552_n.jpg

336247225_867206631051499_8571906535844912090_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
75 226
Senast: Glimra
·
Mat Jag kommer jobba mycket delade pass framöver och inte åka hem på uppehållet. Men jag vet inte hur jag ska lägga upp maten... Imorgon...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
7 031
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
722
Senast: Svartkatt
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp