Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som ung senior målvakt hoppade jag in i stolpen med huvudet före och fick spendera natten på akuten. Men fick ut bollen från krysset utan att det blev mål. Så det finns andra som spelar fotboll med övertygelse….Stoppade en boll med bakhuvudet. Varför kan jag aldrig spela fotboll som vanliga människor? I en match. Blev iaf inget mål och det var huvudsaken… hehehe
Min första innekatt som jag tog hem från lagården hemma - hon gick in i sin rottingbur, stängde dötren och höll den stängd med ena tassen. Den andra tassen stack hon ut och skrek. Hon var ju instängd och det var HEMSKT. Hon blev sååå tacksam när jag öppnade burdörren åt henne.Borde kanske förtydliga att han alltså går in genom den dörren själv flera gånger om dagen. Han tycker bara att jag borde hålla upp den för honom.
ja lite måste man ju offra! Målvakt är inget för mig. För nån säsong undrade nog akuten vad vi höll på med, först kom det in en i våra matchkläder med brutet nyckelben och 30 min senare kom målvakten in med bruten handledSom ung senior målvakt hoppade jag in i stolpen med huvudet före och fick spendera natten på akuten. Men fick ut bollen från krysset utan att det blev mål. Så det finns andra som spelar fotboll med övertygelse….
I know! Har skrivit om en flera gångerSkriver. Åh herregud för att skriva sexscener... Jag skriver de bara lite sådär halvdetaljerade så får folk väl använda fantasin till att fylla i resten....
Veckans erbjudanden brukar ju gälla till söndag så kan säkert vara så.Var iväg och handlade för en stund sen. Galet mycket folk i jämförelse med vad det varit tidigare på söndagar. Är det jakten på nedsatta varor tro?