Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En månad till har gått med mina motionsvanor.
Men största bedriften är en månad utan godis.
Nu ska kaffe och macka bli gott.
Jobb 8- ca 17.
77A1F179-8F48-4715-8EBC-CAA0FFEBF9A0.jpeg
 
Läste precis i nyheterna att en kvinna inatt "föll" från en balkong och mannen hon bodde med är nu anhållen för mordförsök. Det förklarar polishelikoptern inatt och alla poliser jag såg ute när jag var ute med hundarna mitt i natten. Kan inte låta bli att fundera på vilken av portarna här hon bor i, om det är någon jag brukar prata med, om jag hade kunnat upptäcka något tecken på att det inte stod rätt till hemma osv... :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 667
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp