Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första parkett
 

Bifogade filer

  • 20230130_190702.jpg
    20230130_190702.jpg
    177 KB · Visningar: 16
Inte om dom inte dräller,där emot är det förbud för alla barn att äta något alls i min bil. Helt ärligt ser jag helst inte alls att dom åker i den ens.

Ja o så bjuder man på ostbågarna oxå :d
Går det att äta utan att drälla?
Om man medans man äter sopar av sig smulorna i bilen då?
 
Stora killen ligger borta i sovrummet på människosängen och vill bli klappad. Han vägrar röra på sig och har testat följande utan inbördes ordning:
  • Att pipa ynkligt 🥺
  • Att pipa förnärmat 😠
  • Att pipa besviket 😞
  • Att morra tyst
  • Att morra högt och länge
  • Att låta som ett barn som leker monster
  • Att skälla som en liten hund
  • Att skälla som en stor hund
  • Att säga "Ooo-aaa-oooohh?"
(Kunde såklart inte stå emot längre då.)
Imponerande repertoar ändå. Och motståndskraft.

Undrar dock om en hund som låter som ett barn som leker monster låter annorlunda än en hund som leker monster. 🤔 Och huuur får vi någonsin veta svaret?
 
De smulorna blandar sig lätt med ncc grustag och annat. Jag är fortfarande tacksam över att jag har den sambon jag har och inte hans bröder efter den gången dottern var ilsken och sparkade in en banan i sätet.
Hade jag haft någon av hans tvillingbror hade jag varit ihjälslagen...

Glömmer aldrig den gången jag och svägerskan var ute i skogen och plockade svamp med deras bil eller då vi skulle hämta kött och åka på grusväg. Eller den gången vi råkade välja hujedamig en grusväg när vi hade gjort nånting.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 668
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp