Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte om dom inte dräller,där emot är det förbud för alla barn att äta något alls i min bil. Helt ärligt ser jag helst inte alls att dom åker i den ens.Vad tycker ni om någon äter ostbågar i er bil utan att fråga?
Stör det er?
Går det att äta utan att drälla?Inte om dom inte dräller,där emot är det förbud för alla barn att äta något alls i min bil. Helt ärligt ser jag helst inte alls att dom åker i den ens.
Ja o så bjuder man på ostbågarna oxå
Ja om jag inte blir bjuden stör det mig..... nä min bil är ett fordon som tar mig från a-b och det kan ätas både nuggets strips godis choklad chips ostbågar mm.Vad tycker ni om någon äter ostbågar i er bil utan att fråga?
Stör det er?
Imponerande repertoar ändå. Och motståndskraft.Stora killen ligger borta i sovrummet på människosängen och vill bli klappad. Han vägrar röra på sig och har testat följande utan inbördes ordning:
(Kunde såklart inte stå emot längre då.)
- Att pipa ynkligt
- Att pipa förnärmat
- Att pipa besviket
- Att morra tyst
- Att morra högt och länge
- Att låta som ett barn som leker monster
- Att skälla som en liten hund
- Att skälla som en stor hund
- Att säga "Ooo-aaa-oooohh?"
De smulorna blandar sig lätt med ncc grustag och annat. Jag är fortfarande tacksam över att jag har den sambon jag har och inte hans bröder efter den gången dottern var ilsken och sparkade in en banan i sätet.Går det att äta utan att drälla?
Om man medans man äter sopar av sig smulorna i bilen då?
Då kliver man ur eller städar den åt migGår det att äta utan att drälla?
Drälla ostbågar?Går det att äta utan att drälla?
Bara jag som överanalyserar allt, brorsan började moffa ostbågar och sopa smulor överallt, och han vet att jag avskyr lukten av ostbågar.Drälla ostbågar?
Ostbågar äter man en och en. Inte nävar av. Då blir det inga smulor eller dräll alls.
(konstig fråga)
Hade jag haft någon av hans tvillingbror hade jag varit ihjälslagen...De smulorna blandar sig lätt med ncc grustag och annat. Jag är fortfarande tacksam över att jag har den sambon jag har och inte hans bröder efter den gången dottern var ilsken och sparkade in en banan i sätet.
Ja, verkligen överanslyserande. Det handlar om er usla relation och den är inte allmängiltig. Alla äter inte som en hönsflockBara jag som överanalyserar allt, brorsan började moffa ostbågar och sopa smulor överallt, och han vet att jag avskyr lukten av ostbågar.
försöker bara få ett verklighets bild. och buke ger bra svar.Ja, verkligen överanslyserande. Det handlar om er usla relation och den är inte allmängiltig. Alla äter inte som en hönsflock
Inte alla men fler än man tror. Och så är det skräpet som ofta hamnar på golvet som inte tas med när dom stiger urJa, verkligen överanslyserande. Det handlar om er usla relation och den är inte allmängiltig. Alla äter inte som en hönsflock