Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar runt om vaccin mot vattkoppor. Tydligen har ett barn på jobbet fått det (jag har inte träffat barnet) och de andra bör ju inte bli smittade då de själva gått igenom det i ett typ stort utbrott före min tid...Men med en sambo hemma som inte haft det som barn vill jag INTE får detta och blir tvärdålig 😱. Menar; visst att man får smittor av att jobba som förskola men om vi skaffar egna barn lär risken garanterat vara överhängande!
 
Kollar runt om vaccin mot vattkoppor. Tydligen har ett barn på jobbet fått det (jag har inte träffat barnet) och de andra bör ju inte bli smittade då de själva gått igenom det i ett typ stort utbrott före min tid...Men med en sambo hemma som inte haft det som barn vill jag INTE får detta och blir tvärdålig 😱. Menar; visst att man får smittor av att jobba som förskola men om vi skaffar egna barn lär risken garanterat vara överhängande!
Man blir inte speciellt dålig av det som vuxen.
 
Kollar runt om vaccin mot vattkoppor. Tydligen har ett barn på jobbet fått det (jag har inte träffat barnet) och de andra bör ju inte bli smittade då de själva gått igenom det i ett typ stort utbrott före min tid...Men med en sambo hemma som inte haft det som barn vill jag INTE får detta och blir tvärdålig 😱. Menar; visst att man får smittor av att jobba som förskola men om vi skaffar egna barn lär risken garanterat vara överhängande!
Som vuxen ska du söka vård om du får vattkoppor!
 
Äter rostad macka med ost ost och vilar nu efter flytten i helgen. Intensiv helg, intensiv flytt, saker, lådor, möbler överallt. Men jag fann brödrosten och rostade macka, så gott! Kroppen värker och jag är gräsligt trött så funderar på sängen redan. Sover i klädkammaren och är så väldigt glad över den :D Jag ser verkligen fram emot min andra natt där i mitt krypin! Ska göra det mer ombonat förstås, men jag håller ju på som bäst med möblering och uppackning ju :D
 
Ätit - tyvärr blev mina rostade grönsaker extremt överrostade så de var mest mos. Kycklingbenen var goda och tsatsiki är alltid :d Diskat och funderar på att dra mig till sängs. Hmm, glödlampan till väglampan i datorrummet flimrar, gissar att det är dags att köpa en ny.

Måste bara mocka kattlådan och borsta tänderna, sedan säng!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 667
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
701
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 776

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp