Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
JAG hann få en chock innan jag fattade att du var gravid igen! Såg bara emojisarna sen och fick inte ihop din reaktion med mitt intryck av dig 😆

Haha nej herregud, hade jag inte varit gravid hade han fått en rak höger 😆 Sen var det kanske inte världens mest smidiga kommentar hur som helst eftersom magar kan se väldigt olika ut efter en graviditet (det vet han också) men det kanske inte alltid är helt lätt att vara så kvicktänkt när man ska dra ett skämt.
 
Haha nej herregud, hade jag inte varit gravid hade han fått en rak höger 😆 Sen var det kanske inte världens mest smidiga kommentar hur som helst eftersom magar kan se väldigt olika ut efter en graviditet (det vet han också) men det kanske inte alltid är helt lätt att vara så kvicktänkt när man ska dra ett skämt.
Ja tänkte väl det! 😂 Men håller med om att han kanske ändå var lite ute på hal is 😬
 
Död efter en lång jobbhelg slöar vi i soffan.
 

Bifogade filer

  • image.jpg
    image.jpg
    287,8 KB · Visningar: 18
Vaken 🥱 men knappt. Den har veckan jobbar jag bara 3 dagar da det ar dags for betyg igen. Har har lararna tva dagar att gjora klart alla betyg och foraldra samtal medan barnen och alla andra ar lediga. :) Jag ser verkligen fram emot 4 dagars ledighet!
I dag blir det dock jobb som vanligt, och jag kanner mig faktiskt nastan utsovd. :p
 
Världens gulligaste hemtjänstpersonal var just här och fixade i köket. Frågade om hon fick använda saker ur städskåpet och kom sedan nöjt leendes ”nu får du komma och titta om du tycker om hur det ser ut”. Glänsande. :heart

Häromdagen hittade jag en jättefin pod som
undersöker parallella existensiella teman över kulturer. Nu ska jag fortsätta lyssna på det om fåglar, fåglars flykt och hur det relaterar till människans inre värld, typ. Och äta en dadel med syrad grädde. :d
 
Finns det typ snygga loafers/snörskor som är ergonomiska och som man inte får ont i fötterna av? Tänk kontorsskor, men bekväma, Som går att promenera i osv.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 668
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp