Jag tog fasteprover vid 8.00.Tänkte väl
Det kommer säkert in under dagen.
Kommer att gå in på 1177 och kolla i eftermiddag. Himla praktiskt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tog fasteprover vid 8.00.Tänkte väl
Hos veterinären får vi svar på blodprov efter 20 minTänkte väl
Hos veterinären får vi svar på blodprov efter 20 min
Det beror på. Hos oss är billigare att skicka iväg prover så vi gör oftast det.Hos veterinären får vi svar på blodprov efter 20 min
Har ingen hund, men häst och kattJa hundar har ju sällan 1177
Vi har aldrig fått något valDet beror på. Hos oss är billigare att skicka iväg prover så vi gör oftast det.
Väntar också. Ska föredra ett ärende hos politiken. Lär ta 1 minut max. Om de inte frågar något.
JAG hann få en chock innan jag fattade att du var gravid igen! Såg bara emojisarna sen och fick inte ihop din reaktion med mitt intryck av digÄr tillbaks på jobbet idag och springer på min chefs chef i fikarummet som sitter tillsammans med en kvinna jag inte träffat förr. Han säger ”Härligt att ha dig tillbaks! Men du, jag trodde magen skulle försvinna efter man fått barn?” Alltså en uppenbar referens till/skämt om att jag har ett nytt barn i magen men det visste ju inte den stackars kvinnan så jag ser på hennes blick att hon nästan sätter kaffet i halsen Han gratulerar och jag får förtydliga att jag alltså ska få ett till barn i april. Hon lägger pannan mot knäna någon sekund, pustar sedan ut och säger att hon trodde att hon skulle behöva ta ett väldigt allvarligt snack med honom. Stackarn, jag hade också hunnit få en riktig chock om jag var hon