Vad gör vi? Del CLXX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Okej nu har jag äntligen kunnat lämna ut grejer från arkivet. Det var inte konstigt att jag inte hittade det jag sökte då arkivkartongen hade fått fötter och ställt sig på helt fel ställe.
Dubbelkollade lite snabbt och precis allt annat står där det ska, blev otroligt förvånad att den här kartongen stod fel då jag ju känner registratorn som var innan väl och det var ordning och reda på precis allt med hen.

Nåja. Känner mig inte fullt lika värdelös längre. Försöker vända om hjärnan till att se fram emot tårta i eftermiddag och ridskola i stället.
 
Är tillbaks på jobbet idag och springer på min chefs chef i fikarummet som sitter tillsammans med en kvinna jag inte träffat förr. Han säger ”Härligt att ha dig tillbaks! Men du, jag trodde magen skulle försvinna efter man fått barn?” Alltså en uppenbar referens till/skämt om att jag har ett nytt barn i magen men det visste ju inte den stackars kvinnan så jag ser på hennes blick att hon nästan sätter kaffet i halsen 😅 Han gratulerar och jag får förtydliga att jag alltså ska få ett till barn i april. Hon lägger pannan mot knäna någon sekund, pustar sedan ut och säger att hon trodde att hon skulle behöva ta ett väldigt allvarligt snack med honom. Stackarn, jag hade också hunnit få en riktig chock om jag var hon😅
 
Är tillbaks på jobbet idag och springer på min chefs chef i fikarummet som sitter tillsammans med en kvinna jag inte träffat förr. Han säger ”Härligt att ha dig tillbaks! Men du, jag trodde magen skulle försvinna efter man fått barn?” Alltså en uppenbar referens till/skämt om att jag har ett nytt barn i magen men det visste ju inte den stackars kvinnan så jag ser på hennes blick att hon nästan sätter kaffet i halsen 😅 Han gratulerar och jag får förtydliga att jag alltså ska få ett till barn i april. Hon lägger pannan mot knäna någon sekund, pustar sedan ut och säger att hon trodde att hon skulle behöva ta ett väldigt allvarligt snack med honom. Stackarn, jag hade också hunnit få en riktig chock om jag var hon😅
JAG hann få en chock innan jag fattade att du var gravid igen! Såg bara emojisarna sen och fick inte ihop din reaktion med mitt intryck av dig 😆
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 668
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
704
Senast: Angel
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp