JAG hann få en chock innan jag fattade att du var gravid igen! Såg bara emojisarna sen och fick inte ihop din reaktion med mitt intryck av dig![]()
Haha nej herregud, hade jag inte varit gravid hade han fått en rak höger

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG hann få en chock innan jag fattade att du var gravid igen! Såg bara emojisarna sen och fick inte ihop din reaktion med mitt intryck av dig![]()
Ja tänkte väl det!Haha nej herregud, hade jag inte varit gravid hade han fått en rak högerSen var det kanske inte världens mest smidiga kommentar hur som helst eftersom magar kan se väldigt olika ut efter en graviditet (det vet han också) men det kanske inte alltid är helt lätt att vara så kvicktänkt när man ska dra ett skämt.
Ja tänkte väl det!Men håller med om att han kanske ändå var lite ute på hal is
![]()
Ja jag fick smset förut....Har ruinerat mig på Blomsterlandet... Årliga halva priset på fröer
Men jädrar vad blommor det kommer att bli![]()
Mitt med!Mitt jobb skulle vara betydligt roligare om folk bara vore lite trevligare..
Mitt jobb skulle vara betydligt roligare om folk bara vore lite trevligare..
Pannkakor!Funderar på vad jag ska äta till middag. Kommer absolut inte palla lämna lägenheten för att handla ngt. Kommer iofs ej heller palla resa mig för att tillaga ngt. Söker runt planlöst på Foodora men utan att komma på ngt![]()
Pannkakor!