Håller på med "kill your darlings" i min uppsats, har just dödat säkert 80 procent av order så i min uppsats, det är uppenbarligen ett ord jag är väldigt kär i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jasså Det var inte riktigt meningen, jag skriver alltid från mobilen så den såg inte SÅ stor utVilken jätteGrinch jag fick!
Helt klart välförtjänt, jag använde faktiskt versaler!Jasså Det var inte riktigt meningen, jag skriver alltid från mobilen så den såg inte SÅ stor ut
Ja men PRECIS!!Helt klart välförtjänt, jag använde faktiskt versaler!
Arbete på kontoret idag. Det har varit mycket sällsynt under lång tid. Men ändå lite skönt med kolleger runt omkring sig. Och jag vet att många skäller på arbete i landskap men jag gillar det. Jag gillar att överhöra jobbsamtalen och få en liten inblick i vad folk jobbar med just nu. Jag gillar ljudet av frenetiskt skrivande på tangentborden. Jag gillar att höra kollegerna prata skit och funderingar över julplanerna. Jag gillar också att jag kan ta min dator och sätta mig på en plats som är knäpptyst när jag behöver det. Jag vill aldrig ha ett jobb med eget rum igen.
(är de tre stycken nu???)
Det är riktigt gott! Brukar koka med julkryddor och lite grejs i vattnet.Kokar kålrot som senare ska griljeras. Aldrig testat, ska bli kul att se om det blir gott.
(är de tre stycken nu???)