athena_arabians
Trådstartare
Vad har jag missat den här gången?
Har du sett Disneys Modig/Brave?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har jag missat den här gången?
Clementiner kan jag äta, men äpple går helt bort. Då visar sig min magkatarr.Jag vill ha klementiner men vet inte om min mage fixar det.
Oh, the Christmas spiritJag får också en massa julkort och ger aldrig ut ett enda. Eventuellt kan jag tänka mig ett elektroniskt, jag tycker att det är ett sådant FRUKTANSVÄRT (verkligen med versaler också) slöseri med resurser och pengar. Allt detta papper som tas emot och slängs. Tänkte att folk skulle ge sig med åren men det gör de verkligen inte. Julkort är ett otyg.
Ja. Selma fyllde 16 år i våras. Men hon är som en kattunge ännuSvåra att fota men å andra sidan är de så otroligt vackra, jag älskar svarta katter
Det känns lite som att mallar är så väldigt intelligenta att de blir korkade tillslut, iblandHar har vi haft en jatte trevlig kvall och den "Svenska Julmiddagen" var mycket lyckad. De goda vannerna med Svensk harkomst var mycket positiva ... och sarskilt kottbullarna fick berom. Och gravlaxen och skinkan ... rodbetssalladen var en hojdare och de gillade verkligen sillen.
Den Svenska Julmiddagen var uppskattad, med andra ord.
Tate ansag att han ABSOLUT maste kolla att gasterna skotte sig och lag "spot" i stort sett hela kvallen. (Det fanns mat och andra atbara grejor overallt ... kan han komma over sadant han inte ska ata fungerar han som en damsugare ... Allt ar pa lagom niva for honom och det bara sugs in och forsvinner fort. Och han kan utan problem lagga hakan pa middagsbordet.)
Men da han valde att ligga spot mot att ligga i sin sang och gnaga pa ett nytt ben sa far han val gora det. Nu nar gasterna gatt ligger han i sin sang och sover djupt. Jag misstanker att den "lille" kommer att vara trott i morgon, det ar inte latt att vara focuserad sa lange.
Brist på nypotatis till midsommar alltsåNej nej midsommar... i juni säger alla att man firar ljuset... så jag har börjat bända på det. Midsommar nu...
Vilken jätteGrinch jag fick!