Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är jobbig att köpa julklappar till :o:angel: och mycket medveten om detta!
Jag vill nämligen ha specifika saker, det blir inte bra med en vara av samma grej. Utan det behöver vara just det märket och modellen :angel: typ hellre rätt från början än att jag får gå och tänka att jag hade hellre velat ha en annan :o
Nu har jag köpt hem en luftfuktare, jag hade kunnat önska mig det men när jag tittade på nätet så fanns det några fula och andra lite opraktiska, tills jag hittade exakt den jag ville ha.
Så nu står den här :angel::rofl:

Vill familjen veta exakt vad de ska köpa till mig så är det inga problem dock :rofl:
 
Det var lite kyligt inne så jag tände i pannan. Nu håller jag på att flyta bort. Det är alldeles för varmt.

Och ja, åldriga shunten har fastnat och går inte att reglera..... Ska lagas framåt våren när det blivit varmare och jag skrapat ihop pengar. Antar att systemet måste tömmas till en del när den ska bytas.
 
Städar akvarium, är bara skit på dumburken ändå
Selma kollar om jag har godis till henne
Och svarta katter är svåra att fita
 

Bifogade filer

  • 16716541616115038134391175849850.webp
    16716541616115038134391175849850.webp
    94 KB · Visningar: 11
Jobbar 3 h imorgon och är sedan ledig i 2,5 vecka.
Älskar mina ungar på jobbet, men nu behöver vi alla en liten paus.
Jag som inte varit sjuk eller förkyld på 5 år, känner att det är något på gång i kroppen. Somnade när jag kom hem från jobbet. Sover aldrig på dagen, knappt när jag var liten.
Behöver hålla mig frisk tills på fredag då jag har frisörbesök; min julklapp till mig själv.
 
Jobbat några timmar på förmiddagen, mellanlandade hemma innan jag for till stallet och lunchfodrade, red och fixade 😊. Efter två dagars vila pga isgata var det härligt att rida barbacka på ridbanan I skritt och lite trav som underlaget tillät, härligt 😍. Sen soffhäng med älsklingen till Kärlek åt alla och dubbla avsnitt av bonde 😊.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 748
Senast: Görel
·
Hemmet Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt...
Svar
4
· Visningar
313
Senast: Saigon
·
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 629
Mat Någon som kan rekommendera ett bra recept på pizzasallad som inte är alltför syrlig? Jag gillar oftast pizzasallad men ibland blir jag...
Svar
8
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp