R
Raderad medlem 68338
Kanske till viss del kan skylla på att jag är sjuk, men... helt fastnat i tanken på hur sjukt det är att Grimes har barn med Elon Musk. Det är svårt att greppa!
Det är rejält sjukt faktiskt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske till viss del kan skylla på att jag är sjuk, men... helt fastnat i tanken på hur sjukt det är att Grimes har barn med Elon Musk. Det är svårt att greppa!
Jag som inte hade aning om vem hon är var tvungen att googla och hade jag enbart gått på bilderna hade jag gissat att hon var 12 - 14 år.Kanske till viss del kan skylla på att jag är sjuk, men... helt fastnat i tanken på hur sjukt det är att Grimes har barn med Elon Musk. Det är svårt att greppa!
Vaddå, drömmer du inte om en hjälte?
Jag gjorde precis samma sak, både googling och gissning!Jag som inte hade aning om vem hon är var tvungen att googla och hade jag enbart gått på bilderna hade jag gissat att hon var 12 - 14 år.
Haha, det är väl kanske inte det märkliga. Känns liksom rimligare att hon tydligen dejtat Chelsea Manning efter nån av separationerna från Musk.Jag som inte hade aning om vem hon är var tvungen att googla och hade jag enbart gått på bilderna hade jag gissat att hon var 12 - 14 år.
Yes! Eller snarare "men vaddåå det fanns väl inte hjälmar då? och de hoppade???"
Tillbaks från stallet. Tänt ljus fixat frukost och sitter i soffan och tittar på cheezy julfilm.
Byggarna bankar på utanför. Ingen feber men helt slut.
Visa bifogad fil 108484
Känner mig nöjd över att ha fixat ordentlig frukost. Mannagrynsgröt. Heja mig
Detta skulle postats 08:15 nu ser det bara ut som om jag är lat
Så när trasorna tar slut tar man av sig trosorna ellerJa? Har inte alla speciella underkläder för städning?
Kattsvansar i allmänhet - Megarasvans i synnerhetKattsvansar kan vara mycket uttrycksfulla.