Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dukar! Ungdomliga grannen tycker att ”det är kaos” men jag gillar ju mönstermix 😅

2DBB0F80-3600-4622-BC0A-6934BB5C0F6D.webp
 
Vi hade ett barn på två personal 😅🫣 Alla barn är sjuka förtillfället känns det som, det går bara runt runt hela tiden.
Man får vara glad så länge man klarar sig själv! Så fick gå hem tidigare och kan istället beta av det sista på skrivningen som ska in imorgon kväll.
Öppet på helgen?
 
Vi hade ett barn på två personal 😅🫣 Alla barn är sjuka förtillfället känns det som, det går bara runt runt hela tiden.
Man får vara glad så länge man klarar sig själv! Så fick gå hem tidigare och kan istället beta av det sista på skrivningen som ska in imorgon kväll.
*vet* dottern kom hem 1 timme tidigare från kompisen för kompisen kände sig illamående och trött. Ja men hon hade bara känt det i typ 5 minuter. Eller hur för 14 dagar sedan var hon förkyld och nu illamående. Så går typ och väntar på det. Dottern har dessutom konsert på torsdag.... :turd: :turd::turd::turd::turd::cry::cry::cry:
 
Ja vi har en sådan i vår kommun för vårdnadshavare som har behov på helger, kvällar & nätter. Just nu tror jag det är typ ca 27 inskrivna barn så behovet finns.

Det finns ett behov i alla städer av sådan förskola, tänk om fler kommuner kunde införa det :)

Min kommun införde det sommaren 2006, där äldsta sonen var en av de första som använde den förskolan. Idag har den vuxit och vad jag hört så tar de emot barn även från andra förskolor för att de själva inte får plats med alla som behöver.
 
Det finns ett behov i alla städer av sådan förskola, tänk om fler kommuner kunde införa det :)

Min kommun införde det sommaren 2006, där äldsta sonen var en av de första som använde den förskolan. Idag har den vuxit och vad jag hört så tar de emot barn även från andra förskolor för att de själva inte får plats med alla som behöver.
Tog ett tag innan det tog tag i det här men när det väl kom så visade sig behovet vara stort, till och med större en vad det hade tänkt sig från början :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 157
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 629
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 990
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp