Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt underbara!Nu! Äntligen är de klara! Vilket himla projekt. Mönster av Cottontail & Whiskers, om någon vill ge sig på utmaningen.
Visa bifogad fil 107705
Men herregud så söta! Shit vad duktig du är! Jag hade blivit alldeles lyrisk om jag fått söta kossor i julklapp .Nu! Äntligen är de klara! Vilket himla projekt. Mönster av Cottontail & Whiskers, om någon vill ge sig på utmaningen.
Visa bifogad fil 107705
Du kan inte somna om en stund nu? Jag vet att jag skulle ha svårt med det, men det finns ju dom som kan.Åh den här jobbresan börjar bra, skulle gå upp 03 för att vara vid samlingsplatsen 04. Men när jag går upp ser jag att jag har fått SMS från kollegan som håller i resan. Ett av våra flyg är inställda och vi ska åka på eftermiddagen istället. Så nu ska vi samlas 12:30 istället. Nackdelen är att vi kommer komma fram efter midnatt och har möte bokat 7:45 dagen efter. Så två nätter med för lite sömn...
Somnade om efter jag hade sett meddelandet men nu är det kört att sova mer, gick och la mig tidigt igårDu kan inte somna om en stund nu? Jag vet att jag skulle ha svårt med det, men det finns ju dom som kan.