Vad gör vi? Del CLXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Felanmält min kyl/frys som slutade fungera i lördags. Klart funky lukt lördagskväll, och visst var det en vattenpöl under frysen, inte mycket mer att göra än att tömma ut allting.

Känner mig ganska frustrerad just nu, van som jag är med att ha fräscha matvaror hemma... Vi får se hur det lång det tar för dem att komma hit, besluta sig för renovering eller byte, och sedan de facto få nytt levererat - spisen tog tre veckor. :grin:
 
Sov visst ca 3 timmar mer inatt än vad jag brukar göra, och nu först har jag ätit frukost. Jag blev visst trött efter helgen. Inte förvånande, vad som däremot förvånar mig mer är att det finns folk som hållit igång mer än mig i helgen och som jobbar idag. Hur folk klarar av att inte vila upp sig efter en intensiv helg..? Det låter så lyxigt.

Lyckades också avbryta en mardröm inatt. Det var skönt. Jag kände igen början på drömmen och var väl tillräckligt vaken eller något för att kunna styra händelseförloppet själv, för i drömmen insåg jag att det var som i en tidigare mardröm och att jag måste därifrån. Kunde då bestämma mig för att gå iväg trots andras protester och sedan vaknade jag. Mycket skönt.

Nu är bara frågan: ska jag vara dum och dricka te innan långpromenad eller ska jag låta bli? Te är gott.
 
Sov visst ca 3 timmar mer inatt än vad jag brukar göra, och nu först har jag ätit frukost. Jag blev visst trött efter helgen. Inte förvånande, vad som däremot förvånar mig mer är att det finns folk som hållit igång mer än mig i helgen och som jobbar idag. Hur folk klarar av att inte vila upp sig efter en intensiv helg..? Det låter så lyxigt.

Lyckades också avbryta en mardröm inatt. Det var skönt. Jag kände igen början på drömmen och var väl tillräckligt vaken eller något för att kunna styra händelseförloppet själv, för i drömmen insåg jag att det var som i en tidigare mardröm och att jag måste därifrån. Kunde då bestämma mig för att gå iväg trots andras protester och sedan vaknade jag. Mycket skönt.

Nu är bara frågan: ska jag vara dum och dricka te innan långpromenad eller ska jag låta bli? Te är gott.
Beroende på hur lång promenad du ska ta, men jag blir alltid så kissnödig efter att jag druckit te så jag skulle nog avstå.
 
Sov visst ca 3 timmar mer inatt än vad jag brukar göra, och nu först har jag ätit frukost. Jag blev visst trött efter helgen. Inte förvånande, vad som däremot förvånar mig mer är att det finns folk som hållit igång mer än mig i helgen och som jobbar idag. Hur folk klarar av att inte vila upp sig efter en intensiv helg..? Det låter så lyxigt.
Jag har haft en för mig väldigt intensiv helg och jobbar idag, för jag måste. Jag går tyvärr nästan hela tiden på max, just för jag måste jobba för att ha råd att betala räkningar och djur. Men så kraschar jag ibland. Dock har den här höst/vintern varit ovanligt lätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 156
  • Låst
Tjatter Jag har ju ingen katt att ha som första bild så det får bli en midsommarfin Gräddbulle :angel: Snart dags att åka till stallet för den...
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
61 628
  • Låst
Tjatter Kisse är trött i värmen, hon tycker det är alldeles för varmt. Det tycker matte också...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
69 987
Senast: grodan21
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
810
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp