Men vad härligtMen herregud det funkade ju!! Jösses vad dum jag känner mig nu, jag gick liksom raka vägen in i "allt är hopplöst och jag orkar inte"-läge Tusen tusen tack @bettysmatte, nu blir det bullar idag ändå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vad härligtMen herregud det funkade ju!! Jösses vad dum jag känner mig nu, jag gick liksom raka vägen in i "allt är hopplöst och jag orkar inte"-läge Tusen tusen tack @bettysmatte, nu blir det bullar idag ändå!
Fick börjat klippa ut delar till tre klädesplagg i alla fall Nu fick det bli paus i sängen igenHänder inte mycket här hemma. Lyssnat på Rollspelsklubben och löst sudoku hela förmiddagen. Ska se om jag orkar pyssla en stund i syrummet efter jag varit ute med hundarna. Alternativt plantera om mina orkidéer
Jag har precis gjort nytt!Någon har druckit upp mitt kaffe...
Vad tungt, är så jobbigt att förlora en vän.Ska tvätta hästens grimmor, nu brast det Han är nog borta nu. De skulle ta bort honom idag… finaste, bästa Mille
Visa bifogad fil 107656
Fuuusk! Jag får vänta tills efter middagen tror jag.Jag har precis gjort nytt!
Haha, då fick du ihop två timmar mer än jag. Skillat!Har sovit 14 timmar i sträck
Svar ja. Jag har den som PDF men den går inte att skicka i PM av någon anledning? Så jag antar att alla får den.Någon som har DN som kan screenshotta Maria Mansbauchs krönika idag?
Det är detVad tungt, är så jobbigt att förlora en vän.