Trevlig tredje advent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack detsamma! StjÀrnaTrevlig tredje advent
Nu har jag missat nÄgot! Vilka clementiner? Varför ska de vÀndas? SÄ mÄnga frÄgorDe dÀr clementinerna ska visst vÀndas varje halvtimme i tre timmar Undrar lite i vilket universum det ska gÄ men jag ger det ett försök.
De hÀr clementinerna! Eller ja, clementiner som jag hoppas ska bli sÄna dÀr. De Àr i ugnen och har det varmt och mysigt i nÄgra timmar.Nu har jag missat nÄgot! Vilka clementiner? Varför ska de vÀndas? SÄ mÄnga frÄgor
Ăr syftet snygghet eller kommer de ocksĂ„ dofta? Antar att det doftar ljuvligt just nu hos dig.De hĂ€r clementinerna! Eller ja, clementiner som jag hoppas ska bli sĂ„na dĂ€r. De Ă€r i ugnen och har det varmt och mysigt i nĂ„gra timmar.
Visa bifogad fil 107631
De ska bli torkade och kommer nog inte dofta, sĂ„ snygghet! Sen fĂ„r jag erkĂ€nna att de dĂ€r clementinerna hade hunnit ligga och bli lite halvskrumpna och övermogna i fruktfatet redan. De blev ratade eftersom de inte var goda. SĂ„ de luktar sĂ„dĂ€rĂr syftet snygghet eller kommer de ocksĂ„ dofta? Antar att det doftar ljuvligt just nu hos dig.
à h, nej! Beklagar.De ska bli torkade och kommer nog inte dofta, sÄ snygghet! Sen fÄr jag erkÀnna att de dÀr clementinerna hade hunnit ligga och bli lite halvskrumpna och övermogna i fruktfatet redan. De blev ratade eftersom de inte var goda. SÄ de luktar sÄdÀr
En lusse deg jÀser
Bu varför blev det sÄdÀr det skulle inte STà stjÀrna ju Men dÄ vet ni, om det var nÄn som kÀnde sig förvirrad kring vad det var för nÄt.Tack detsamma! StjÀrna