Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fan då... min hjul, däck + fälg är för små till nya bilen 🙃
Det är sällan fälgar passar till annan bil. :)
Kan du sälja de gamla fälgarna och däcken?

Min däckverkstad skickar sms när det är dags för hjulbyte om de upptäckt att mina däck är för slitna. Det ostar en lant att ha däcken hos dem men det är verkligen värt pengarna.
Jag köper bekvämlighet och behöver inte ha nån ångest över sånt jag inte länge kan fixa själv.
På gården fanns stort garage och en himla massa verktyg. Det var ju en gårdsverkstad
 
Det är sällan fälgar passar till annan bil. :)
Kan du sälja de gamla fälgarna och däcken?

Min däckverkstad skickar sms när det är dags för hjulbyte om de upptäckt att mina däck är för slitna. Det ostar en lant att ha däcken hos dem men det är verkligen värt pengarna.
Jag köper bekvämlighet och behöver inte ha nån ångest över sånt jag inte länge kan fixa själv.
På gården fanns stort garage och en himla massa verktyg. Det var ju en gårdsverkstad

Det är båda volvo så trodde det men diffar nån procent på diametern.
Ja det kan jag nog, orginalfälgar och bra dubbdäck.
Ska se om jag kan byta däck bara med högre profil.
 
Sitter på jobbet och pratar vinterdäck..

Jag varnar nu,kolla upp hur bra mönster ni har på era vinterdäck, de är svinpriser på däcken redan nu . Och beställ i tid
Jo det har vi märkt,..Köpte precis till vår äldsta BMW som närmar sig 30- de är lite special med...Vår nyaste (äldre med, 04a) har fina som bara gått en säsong, mellanbilen är obesiktad och avställd så vi får se hur vi gör där men det där om däcken har ju pratats om en tid redan...
 
Vaknade inatt vid 04 av ett kluckande ljud. Då har en individ vickat en vas på köksbordet och sitter och tittar på medan vattnet rinner ut på golvet. Tur jag hörde ljudet annars hade golvet varit typ paj
 
Just fått en leverans av grejer som skulle levereras på fredag? ”Nej jag var tvungen att köra ut för montörerna kommer imorgon”. Jaha, montörerna som skulle komma vecka 43? Alltså okeeeeej planeringen här är ju inte helt hundra. Tur att jag jobbade hemifrån så kunde ta emot prylarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
27 28 29
Svar
577
· Visningar
26 161
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 818
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Bästa råttgiftet?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp