Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver nya, nödvändig utgift tyvärr. Får åka in nästa vecka och se vad som finns att få.Sitter på jobbet och pratar vinterdäck..
Jag varnar nu,kolla upp hur bra mönster ni har på era vinterdäck, de är svinpriser på däcken redan nu . Och beställ i tid
Sitter på jobbet och pratar vinterdäck..
Jag varnar nu,kolla upp hur bra mönster ni har på era vinterdäck, de är svinpriser på däcken redan nu . Och beställ i tid
Jag säger bara till i tid innan man står där med skägget i brevlådanFan då... min hjul, däck + fälg är för små till nya bilen
Gör de jag säger bara till i tid , vi börjar närma oss den tiden nu juBehöver nya, nödvändig utgift tyvärr. Får åka in nästa vecka och se vad som finns att få.
Det är sällan fälgar passar till annan bil.Fan då... min hjul, däck + fälg är för små till nya bilen
Det är sällan fälgar passar till annan bil.
Kan du sälja de gamla fälgarna och däcken?
Min däckverkstad skickar sms när det är dags för hjulbyte om de upptäckt att mina däck är för slitna. Det ostar en lant att ha däcken hos dem men det är verkligen värt pengarna.
Jag köper bekvämlighet och behöver inte ha nån ångest över sånt jag inte länge kan fixa själv.
På gården fanns stort garage och en himla massa verktyg. Det var ju en gårdsverkstad
Köpte mina förra vintern och sommardäcken har rullat två somrar, kan gå en tredje.Sitter på jobbet och pratar vinterdäck..
Jo det har vi märkt,..Köpte precis till vår äldsta BMW som närmar sig 30- de är lite special med...Vår nyaste (äldre med, 04a) har fina som bara gått en säsong, mellanbilen är obesiktad och avställd så vi får se hur vi gör där men det där om däcken har ju pratats om en tid redan...Sitter på jobbet och pratar vinterdäck..
Jag vet hur många som får panik så fort första snöflingan trillar ner, och har dåliga vinterdäckKöpte mina förra vintern och sommardäcken har rullat två somrar, kan gå en tredje.
No cow on the ice.
Katter …Vaknade inatt vid 04 av ett kluckande ljud. Då har en individ vickat en vas på köksbordet och sitter och tittar på medan vattnet rinner ut på golvet. Tur jag hörde ljudet annars hade golvet varit typ paj