Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken är på konferens så jag och barnet är själva. Jag är så satans morgontrött att jag knappt vet vad jag håller på med egentligen :rofl:
Men med gemensamma insatser har vi lyckats äta frukost, klä på oss, ge hästar och katt mat, borstat tänderna och nu är det snart dags att promenera till skolan i blåsten. Får se om jag somnar om en stund sedan eller orkar ge mig på diskmaskinen direkt!
 
Läkare avklarad. Nu till jobb. Fick en ny tid hos läkaren för hen tyckte det lät jobbigt att ha huvudvärk varje dag och ville göra en ny utredning.
Blev lite motig till cirkusen det möjligen startar men inser ändå att det kan vara bra :)
Är vansinnigt trött så ska försöka göra allt så omotigt som möjligt i dag.

Tränade innan läkaren så kroppen känns lugn, jätteskönt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 146
Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 439
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har läst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. Igår drack jag en vansinnigt god sådan, i flaska, från Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp