Vad gör vi del CLXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Maken är på konferens så jag och barnet är själva. Jag är så satans morgontrött att jag knappt vet vad jag håller på med egentligen :rofl:
Men med gemensamma insatser har vi lyckats äta frukost, klä på oss, ge hästar och katt mat, borstat tänderna och nu är det snart dags att promenera till skolan i blåsten. Får se om jag somnar om en stund sedan eller orkar ge mig på diskmaskinen direkt!

Läkare avklarad. Nu till jobb. Fick en ny tid hos läkaren för hen tyckte det lät jobbigt att ha huvudvärk varje dag och ville göra en ny utredning.
Blev lite motig till cirkusen det möjligen startar men inser ändå att det kan vara bra :)
Är vansinnigt trött så ska försöka göra allt så omotigt som möjligt i dag.

Tränade innan läkaren så kroppen känns lugn, jätteskönt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 182
Senast: sardellen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar