Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är du smutsig?Ligger med en köttbulle (aka hund) på magen och håller händerna så att jag slipper bli badad, föredrar en dusch om något men hon är nyklippt, så skön päls
Isåfall är jag alltid smutsig, även direkt efter duscharÄr du smutsig?
Du tvättar dig inte ordentligt när du duschar helt enkeltIsåfall är jag alltid smutsig, även direkt efter duschar
Jobbar hemifrån med denna gynnare.
Han ska dock snart gå hem för senare ikväll kommer katterna och jag vill ej att det ska utbryta ett tredje världskrig här
Visa bifogad fil 101821
Katterna kommer bo här ett tag eftersom hussarna ska utomlands på lite obestämd tid. Kanske två veckor, vem vet?
Han var förvisso också charmerande, men få hem katterna nu (och behåll dem länge!) så det blir mängder med nya foton. Speciellt då på min favorit = den fantastiske röde!
Jag hoppas att de som är nyanställda är antingen någon med specialkompetens eller längre erfarenhet hos annan arbetsgivare med samma kompetens som er. Annars är det helt uppåt väggarna!
för några år sedan höll jag på att gå in i väggen och meddelade detta. Antingen får ni ta 50% av mina arbetsuppgifter eller så rasar jag och slutar...Hos oss går nyanställda in på högre lön än många befintliga anställda. Vissa går, trots alla mina specialuppdrag, in på högre lön än jag
för några år sedan höll jag på att gå in i väggen och meddelade detta. Antingen får ni ta 50% av mina arbetsuppgifter eller så rasar jag och slutar...
De anställde då en person som fick 100% anställning, 10 000 kr/månad mer i lön än mig, för att göra"mitt" 50% jobb? Och hon jobbar fortfarande 100% med det idag och jag jobbar 100% med resten av uppgifterna...
Helt uppåt väggarna. Hos oss har jag stoppat såna stolligheter ett par gånger som bara göder mer personalomsättning. Lönestruktur måste hela tiden vara rimlig, relevant och ”rättvis” i förhållande till det man bidrar med. Det sista är toksvårt. Men det är ganska lätt att se när man är på väg att göra det på fel sätt.Hos oss går nyanställda in på högre lön än många befintliga anställda. Vissa går, trots alla mina specialuppdrag, in på högre lön än jag
Tack!Ser inga utstickande öron
Tack!Färgen blev bra och dina öron ut sticker inte ut. Man är aldrig nöjd själv, iaf inte jag som också har tunt och mjukt hår.