Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det Àr ju ÀndÄ fredag!Eftersom att det inte fanns nÄgon frukost jag kunde Àta hemma sÄ blev det glass som första mÄltid idag.
Det Àr ju ÀndÄ fredag!
Jo det Àr sant; den karriÀren Àr ju kortare....Han Àr ju pensionÀr för sin ras, en fin farbror som tjÀnat sin sport vÀl i mÄnga Är
Han fÄr tÀvla tills han Àr 14 numera tror jag det Àr för vallackar och hingstar men jag vet inte. Han har sÄ mkt pengar pÄ sitt konto att det Àr svÄrt att komma tillbaka och försöka hÀvda sig. Han har mÄnga sina lopp i sitt arkiv. Han kan fÄ lÀra min systerdotter rida istÀllet senJo det Àr sant; den karriÀren Àr ju kortare....
Ja just ja och ston ett par Ät kortare va? FörstÄtt att kallblodstravare och ponnysar fÄr tÀvla nÄgot lÀngre . SpÀnnande karriÀr bakom sig och rolig uppgift framÄtHan fÄr tÀvla tills han Àr 14 numera tror jag det Àr för vallackar och hingstar men jag vet inte. Han har sÄ mkt pengar pÄ sitt konto att det Àr svÄrt att komma tillbaka och försöka hÀvda sig. Han har mÄnga sina lopp i sitt arkiv. Han kan fÄ lÀra min systerdotter rida istÀllet sen