Vad gör vi del CLXIII

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Försov mig i dag :eek: pÄ vÀg nu och kommer bli typ 30 min sen.
HĂ€rligt Ă€ndĂ„ med kollegor som inte skickar tillbaka sura okej sms nĂ€r man meddelar att man blir sen utan i stĂ€llet skickar ett "Myyysigt ju!" Eller 700 emojis som bildar en rebus "löser du den fĂ„r du en arrakboll nĂ€r du kommer!" 🙈
 
Förklarade att jag nog försov mig pga att jag varit uppe pÄ toa sju gÄnger i natt. Vanligtvis Àr det noll.
Tydligen betyder det att jag har problem med prostatan, enligt kollegorna. :p

"Va?" sa nya kollegan "jag visste inte att tjejer har prostata??? :eek:"
Andra kollegan: "Nej, inte normalt, men Hoarfrost Àr en alien. Men sÀg inte det till pentagon!"

Nu Ă€r jag alien ocksĂ„ :cool:đŸ‘œ
 
Jo det Àr sant; den karriÀren Àr ju kortare.... :heart
Han fĂ„r tĂ€vla tills han Ă€r 14 numera tror jag det Ă€r för vallackar och hingstar men jag vet inte. Han har sĂ„ mkt pengar pĂ„ sitt konto att det Ă€r svĂ„rt att komma tillbaka och försöka hĂ€vda sig. Han har mĂ„nga sina lopp i sitt arkiv. Han kan fĂ„ lĂ€ra min systerdotter rida istĂ€llet sen ♄
 
Han fĂ„r tĂ€vla tills han Ă€r 14 numera tror jag det Ă€r för vallackar och hingstar men jag vet inte. Han har sĂ„ mkt pengar pĂ„ sitt konto att det Ă€r svĂ„rt att komma tillbaka och försöka hĂ€vda sig. Han har mĂ„nga sina lopp i sitt arkiv. Han kan fĂ„ lĂ€ra min systerdotter rida istĂ€llet sen ♄
Ja just ja och ston ett par Ă„t kortare va? FörstĂ„tt att kallblodstravare och ponnysar fĂ„r tĂ€vla nĂ„got lĂ€ngre â˜ș. SpĂ€nnande karriĂ€r bakom sig och rolig uppgift framĂ„t đŸ„°
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i TÀby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 144
Mat Vi fortsÀtter att dela med oss om vad vi lagar, Àter, inspireras av och funderar pÄ i matvÀg! I mitt kök serverades idag pasta med...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
26 385
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrÀgerier i samhÀllet nu för tiden. PersonrÄn och smÄstölder har flyttat sig till NÀt-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 822
Senast: Inte_Ung
·
Mat Jag har lÀst en hel del om nyttan med riktig Kombucha. IgÄr drack jag en vansinnigt god sÄdan, i flaska, frÄn Roots of Malmö, den hade...
Svar
10
· Visningar
566
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • UppdateringstrĂ„d 30
  • Guldfasanerna

HĂ€strelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp