Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar på jobbannonser.
"Vi vill ha någon med minst femtioelva utbildningar på universitetsnivå"
"Vi sitter i stora, öppna lokaler mitt i centrala Stockholm!"
"I tjänsten ingår massvis av resor, supersociala AWs m.m."
"Hej vi har det perfekta jobbet för dig men kontoret flyttar i slutet av året till helt fel sida av stan dit du inte kan ta dig".

BLÄÄÄH! Varför kan det inte dyka upp något "Hej, här är ett jobb i tyst miljö där du får viss möjlighet till flextid och distansarbete, inte behöver resa, inte behöver tävla som en tok mot alla andra och inte behöver resa 3 timmar om dagen för att ta dig till/från jobb"? :(

Hittade ett deltidsjobb som ska pågå under ett fåtal månader som verkade intressant, men tja. Det hade varit fint att hitta fler. Och jag har fortfarande inte fått svar från ställen där jag faktiskt varit på intervju...
 
Hemma från diabetesläkaren. Fick beröm för att mina bs värden har förbättrats - även om jag kraschar mycket mer än jag någonsin gjort tidigare så ligger jag mer inom målområdet än tidigare. BT var bra men lite lågt. Vi pratade om att finjustera insulindoserna, bl.a att sticka sig på olika delar på kroppen och inte bara magen så man sticker sig i frisk vävnad.

Att dra ner på snabba kolhydrater är definitivt ett vinnande koncept. Så nu ska jag fira genom att äta päronsplitt och försöka hitta min köttfärssås i frysen :angel:
 
Surar lite. Allt här är torrt som fnöske och håller på att dö. Så kom massa mörka moln och blåst. Härligt!
Men nix, är som vanligt här ute. Vi ser regnet kanske en kilometer bort i alla väderstreck men regnet går runt oss :banghead:
Det är bra en regnig sommar, för man kan undkomma regn, men nu behöver vi ju regn. :meh:
 
Yes! Knep sista flaskan!
Stannade lite extra på systemet för att njuta av svalkan. Nu eftersvettas jag floder hemma
 

Bifogade filer

  • 729638FF-A214-4118-8BF6-49EB1089E645.webp
    729638FF-A214-4118-8BF6-49EB1089E645.webp
    99,5 KB · Visningar: 26
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
39 931
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 834
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp