R
Raderad medlem 68338
Ny upplevelse. Det är varmare inne än ute. 26 respektiver 24.
Korsdrag!!
Mätaren i skuggan mot innergården visar 33 här. Helt olidligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ny upplevelse. Det är varmare inne än ute. 26 respektiver 24.
Korsdrag!!
Det var så pass varmt att det nästan känns kallt utomhusÅh HERREGUD
Jag trodde att det var illa ute, nope, tusen gånger värre i trång buss
Igenkänning på det! Jag ser hur regnmolnen tornar upp sig bara för att sen dra ut över hjälmaren. Inget regn men blåstSurar lite. Allt här är torrt som fnöske och håller på att dö. Så kom massa mörka moln och blåst. Härligt!
Men nix, är som vanligt här ute. Vi ser regnet kanske en kilometer bort i alla väderstreck men regnet går runt oss
Det är bra en regnig sommar, för man kan undkomma regn, men nu behöver vi ju regn.
Och även hingst väl? Dom är alltid trevliga och lätta att greja med om dom har rätt ägare.Han är ljuvlig och har dessutom humor
Sån himla tur att du har golvvärme i badrummetYes! Knep sista flaskan!
Stannade lite extra på systemet för att njuta av svalkan. Nu eftersvettas jag floder hemma
Och även hingst väl? Dom är alltid trevliga och lätta att greja med om dom har rätt ägare.
Blir det inte lika många dörrar då ändå?Ärit lunch och vilar en stund på altanen.
I dag arbetar vi med att byta ut altandörren mot ett fönster i köket. Vi har haft två altandörrar men tycker det var onödigt många dörrar så vi tar bort en och kommer sätta en dörr i vardagsrummet i stället.
Skickar mina blöta kläder. Under typ 20 min gick jag från bilen till bussen i hällregn. Jag vill ha regn men har det hållit uppe hela dagen kunde det vänta 1 h. Väl på bussen slutade det regna...Surar lite. Allt här är torrt som fnöske och håller på att dö. Så kom massa mörka moln och blåst. Härligt!
Men nix, är som vanligt här ute. Vi ser regnet kanske en kilometer bort i alla väderstreck men regnet går runt oss
Det är bra en regnig sommar, för man kan undkomma regn, men nu behöver vi ju regn.
Hjälmaren? Nära mig...Igenkänning på det! Jag ser hur regnmolnen tornar upp sig bara för att sen dra ut över hjälmaren. Inget regn men blåst
Här sjönk tempen rejält när det började regna. Imorgon 23 grader. Längtar...Det är lite väl mycket värme nu, men det ska bli behagliga 25 grader till helgen
Och nyss kom det faktiskt ett 5-minuters slagregn Jag minns inte när vi fick regn senast, så det var ju bra - men gärna lite till tack!