Strax är fotbollen slut så får fundera på vad jag ska hitta på då.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De kan ju I alla fall torka upp härSkickar mina blöta kläder. Under typ 20 min gick jag från bilen till bussen i hällregn. Jag vill ha regn men har det hållit uppe hela dagen kunde det vänta 1 h. Väl på bussen slutade det regna...
Har vi med fast nu ok temp utan acNy upplevelse. Det är varmare inne än ute. 26 respektiver 24.
Korsdrag!!
❤Såg nu att mormor och morfars hus ligger ute för försäljning "på riktigt" hos fastighetsmäklaren. Så många fina minnen från den gården Som jag badat i bäcken, plockat smultron i backen bakom vedboden och lekt häst på ängarna Jättesorgligt att vi behöver släppa det men vi har inte möjlighet att ta hand om det. Nu saknar jag mina morföräldrar
Sedan kom sambon på att han kunde ju kört mig med bilen (Den bilen jag lämnade på parkeringen för att han skall komma hem vid 11). Så dags att komma på det när jag var halvvägs till bussen. låssmed är ringd.Som när jag och kollegan sprang till våra bilar då...
Äter kakor och njuter av känslan av att ha haft en riktigt bra dag. Min ukrainska väninna som kom hit som flykting för två månader sedan är sedan idag anställd av företaget som jag jobbar för. Jag känner mig faktiskt väldigt stolt och nöjd med att ha ordnat detta, även om chefen inte var särskilt svårflörtad. Personen i fråga har nämligen EXAKT den sortens utbildning och erfarenhet som vi behövde, och när nu två av mina kollegor slutat under det senaste halvåret var det hög tid att anställa någon ny. Jag blev alldeles till mig när jag fick se hennes CV för några veckor sedan och det känns väldigt roligt att detta gick i lås. Hon är så oändligt tacksam och kom med en bukett blommor till mig idag som tack för hjälpen
Utöver detta har dagen innehållit små ljusglimtar såsom ett oväntat gratulationskort från studenterna som bor mittemot oss, som vi typ aldrig pratar med men som i förbifarten fick höra att vi gift oss. Så himla gulligt av dem! Och för en halvtimme sedan kom ett bud med blommor och champagne som sambons kollega skickat helt på eget initiativ.
Jo, idag känns det nog som att den där världen är ganska god ändå, mitt bland allt det onda.