Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Såg nu att mormor och morfars hus ligger ute för försäljning "på riktigt" hos fastighetsmäklaren. Så många fina minnen från den gården :heart Som jag badat i bäcken, plockat smultron i backen bakom vedboden och lekt häst på ängarna :laugh:Jättesorgligt att vi behöver släppa det men vi har inte möjlighet att ta hand om det. Nu saknar jag mina morföräldrar :cry:
 
Grannarna ska ha fest på fredag med temat ”Dynasty” (tänk Joan Collins 80-tal).
De ringde och ba ”du Törnis har du några stora 80-tals clipsörhängen?

Ha ha ha… har tre LÅDOR typ 😆

Så nu ska vi inventera. Kommer ta hela natten typ
 
Sitter på sängen och njuter av att det fläktar lite här nu. Väderleksprognoserna säger fortfarande regn ikväll, och om en timme är det allsång på skansen och då ska THE ARK vara med :banana: Måste ladda upp med godis och något gott att dricka. Och hoppas på att vardagsrummet hinner bli lite svalare...
 
Har varit vuxen och beslutat mig för att inte pressa med att revidera uppsatsen nu nu nu för att det ska vara klart innan semestern, jag ska ändå inte plocka ut examen nu så poängen spelar ingen roll. Istället ser jag till min hälsa, energi och att jag vill kunna göra ett bra jobb. Får hoppas på regniga helger framöver :D
 
Nu har vi kommit till Missouri (eller misery, som ena avkomman som spenderat mycket tid dag kallar det) och kor mot Kansas City ... och jag maste titta pa kartan for att se hur Interstate motorvagarna gar.
Miss Diva ska ocksa ut en vanda till ... sedan ar lunchen avklarad. :D
 
Äter middag- medister, färskpotatis, gräddfil och sallad. Helt ok :) Har beställt lite kläder också. Lite linneplagg- klänningar, skjortor och byxor, och lite som inte är i linne. :) Nu återstår det bara att hålla tummarna för att det passar så jag slipper skicka tillbaka osv.... Passar det är det nog dags att lägga undan det jag har som är rätt stort nu! Eller be om att få låna mammas symaskin, jag har trots allt inget att förlora egentligen....
 
3 av 4 i familjen fångar kvällssolen.

3CC20718-695E-49EB-A8FF-7D4D6667E43C.webp
 
Trodde att sommaren skulle bli bra och lugn, men det är så mycket som är ovisst just nu att det börjar bli kaos i huvudet igen. Allt snurrar fort.
Hur som helst så är det iaf inte så varmt ute nu och jag sitter och tittar på en serie och försöker distrahera tankarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 429
· Visningar
40 109
Senast: Liten
·
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp