Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på Thelma & Louise som maken inte sett sen innan. När eftertexten kommer säger han: ”Suck, jag somnade sista 5 minutrarna. Kan du berätta vad som hände?”

1CD4BF8D-9BFC-4520-9556-E4FE8E1F22B0.gif
 
Jobbat på ute nu på kvällen. Sönderbiten av mygg 🦟
Aja är nu nerbäddad och lyssnar på regnet som långsamt faller ner.
Imorgon såg det ut att bli svalare.
Ja tack så kanske det går att göra lite mer då också :D

Fick ett vin från moster tidigare i veckan. Jag är verkligen inte kräsen men det var närmast odrickbart :yuck: Så avrundat dagen med kolsyrat vatten istället
 
Rejäl temperaturomväxling; från 26 grader när jag började jobba strax före 10 och tio grader kallare när jag åkte hem strax före 19, men så skööön luft, äntligen går det att andas igen, typ! Efter långpasset åkte jag förbi stallet; en kort visit då pållan för första gången på så gott som två veckor får helvila ☺️. Sen hem och lagade nachotallrik till middag 😋 och soffhäng 😊. Nu sovtajm, trötter! 😴
Hade precis lagt mig i sängen och kände en kittlande känsla på ena armen...Tydligen var en större spindel ute och traskade på mig 😅.
 
Som vanligt superstressad istället för superglad över att det verkar som att föräldrarna ska lyckas flyga över imorgon ändå. Drar fram kylen, tvättar långgardiner, skurar ugnen, målar dörrar, planterar om akvarier.
Räknar med noll sömn inatt. 😅
 
Det är riktigt svalt och skönt inne :love:
Tror att jag ska gå upp till sovrummet och lägga mig.
Imorgon ska vi till stallet på förmiddagen. På eftermiddagen ska dottern på någon sorts aktivitet med kommunens ungdomsgrupp. Jag ska ha polisförhör via telefon, slappa, tvätta och fixa naglarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
70 71 72
Svar
1 436
· Visningar
40 312
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp