Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Morgonsamling på jobbet. Chefen kommer in, vänder sig till mina manliga kollegor.
"-Godmorgon herrskapet!"
Sedan vänder han sig till mig:
"-Och godmorgon.... damskapet?"
En kollega replikerar snabbt:
"-Vi brukar kalla henne för fanskapet!"
Bra start på dagen ändå
Jo, men inte i köketBlir det inte lika många dörrar då ändå?
Han borde själv åka på en ledarskapskursDog er humorbefriade chef eller tänker han skicka alla de andra på uppförandekurs?
Jag brukar tacka för komplimangen om chefen klumpar ihop oss och säger grabbar.Morgonsamling på jobbet. Chefen kommer in, vänder sig till mina manliga kollegor.
"-Godmorgon herrskapet!"
Bra start på dagen ändå
Är det inte slöseri med tidHan borde själv åka på en ledarskapskurs
Damskapet är det ens ett ordMorgonsamling på jobbet. Chefen kommer in, vänder sig till mina manliga kollegor.
"-Godmorgon herrskapet!"
Bra start på dagen ändå
Damskapet är det ens ett ord
Känner igen de där besticken, är uppvuxen med röda liknande, men de kan inte ha varit något dyrt i min familj!Googlade lite pga nyfiken i en strut och råkade hitta denna tråd om franska bestick (av ev samma sort?) och på denna sida (sidan 19, inlägg #186) om du bläddrar ned halvvägs så finns det ett foto på väldigt liknande turkosa bestick.
De verkar ha varit ett ganska dyrt köp dock
Tillägg: Kallas för Melron bestick i tråden ovan och Google ger en del resultat av de sökorden. Inklusive auktioner.
Edit2: Äh, de var inte likadana. De på fotot har ju inte prickar/nitar på handdelen.
Också tjusiga ju@Enya Hittade även märket Laguiole som säljer bestick som ser lite likadana ut. Tyvärr inget set med bara turkost/blått vad jag kan se, men de har några set med regnbågens alla färger.
Själv skulle jag inte ta det som en komplimang att bli ihopklumpad med mina slaskiga kollegorJag brukar tacka för komplimangen om chefen klumpar ihop oss och säger grabbar.
En av grabbarna brukar säga att jag är hybrid...
Helt sant. Hopplöst fall. Pengarna i sjön.Är det inte slöseri med tid
Har man inga ledarskapstalanger vet jag inte om alla ledarskapskurser i världen hjälper
Vill du att jag drar mina bästa göteborgsskämt?
Vill du att jag drar mina bästa göteborgsskämt?
Säker på att du tänker fortsätta vara gift med honom...?
Tills han kommer tillbaks ännu mer uppfylld av ledarskapsflosklerHelt sant. Hopplöst fall. Pengarna i sjön.
Men då är han åtminstone ur vägen så att jag slipper honom här Om så bara för en kort stund!