Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och panikar över poolen (sådan som tas in över vintern) vi beställt. Vi har ju försökt beställa pool utan att få den i 2år så nu är jag orolig, även om det är ett annat företag nu. 😱

De uppdaterade att den var packad i måndags och jag fick spårningsnummer till DSV. På DSV står det att de har bokat hämtning av den till den 27 juni men den har inte blivit hämtad. Nu är jag orolig att det fallit mellan stolarna. Jag orkar inte med mer leveranskrångel av pool. 😭
 
Bussen ville inte acceptera mitt kort när jag steg på idag, jag ska byta buss så jag hoppas att det inte är något fel på mitt kort :nailbiting:

... eh kom just på att det kan vara en idé att kolla mitt konto och hur mycket jag har på det .... :o:rofl::rofl:
 
På jobb ska börja jaga hippotrim snart. tydligen hade tanten reagerat lite på peniccilinet så vetten valde hippotrim istället.

Nu ska jag bara hitta ett apotek som har det också.

ingen som trodde hon vart 21 år inne på kliniken och när jag kom och hämtade henne stod en av skötarna och gullade med henne vilket värmde mitt hjärta. Haft såna skuldkänslor av att lämna henne där. Mattehjärtat har inte klarat det riktigt. Kände att jag vart typ lipfärdig inne på kliniken när hästarna gnäggade efter varandra så jag sprang typ därifrån.

Tror det beror på Torsten jag klarar inte riktigt av att tänka på att han är borta. :(

Tanten är bra sur på nya hästen och tycker det är hans fel till hennes skador. (Vilket jag tror det är också) å så fort han kom in i stallet så tjöts det och skulle sparkas i väggar rejält. Försvann han ur synhåll vart hon bara Neeej vart är du? Jaha där är du... Du ska DÖ!

Så kul med fuxston :rofl:
290698565_10159045457011819_2809020267483737142_n.jpg


Imorgon är det ytterligare klinikbesök för nykomlingen och skoning så hoppas vi att jag kan komma igång.
Vill nu bara åka hem och pyssla om mig själv och djuren. jag märker att jag inte är på topp.
 
Kunde hjälpa en dam med att åka till Vallentuna (vanliga tåget är inställt och bytt till ersättningsbussar under en period i sommar), blev glad då jag i vanliga fall hör dem för dåligt för att kunna hjälpa på ett bra sätt. Men hon pratade på ett rätt bra sätt så att jag kunde hjälpa till :banana:🥰
 
Och nu ar det dags att starta dagen nagonstans i Missouri, mellan Kansas City och St Lewis ... och da det de fixade med vara ACs i South Dakota slutade fungera i gar kvall sa blir det besok pa Camping World i St Lewis.
PRECIS darfor jag ville anvanda en storre kedja till reparationen ... nu finns det Camping Worlds runt hela USA om man behover reklamera ett jobb. Vi ska bara kolla en liten sak forst, sa vi inte har lyckats slita ur en sladd. Men det ser inte lovande ut.
 
Lång förmiddag i stallet, fick en massa saker gjorda som legat på is när det varit så varmt. Nu äntligen petat i mig något och äta, magen knorrar och sockernivåen låg 😅 Hade inget godis i bilen heller brukar ha det iaf att jag glömmer bort tiden.
Men kanske ska unna sig lite kaffe och en glass för allt slit i värmen 🧐
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
71 72 73
Svar
1 452
· Visningar
40 675
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp