Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nattuggla som gillar att kolla i mobilen innan jag äntligen får för mig att försöka somnaOckså tjusiga ju
Gillar inte du att sova på nätterna? Eller har du semester som jag
Känner igen det där!Nattuggla som gillar att kolla i mobilen innan jag äntligen får för mig att försöka somna
Ja, från mig med @tornblomma och tack till dig ocksåHälsa och tacka!
Bingo, hade 65 kr på mitt kortBussen ville inte acceptera mitt kort när jag steg på idag, jag ska byta buss så jag hoppas att det inte är något fel på mitt kort
... eh kom just på att det kan vara en idé att kolla mitt konto och hur mycket jag har på det ....
Det lät ganska snällt. Ett vanligare ord på Buke är annars - DUMPA!!Vill inte vara den som skriker skilsmässa men...
Ytterst tveksamt! Jag sa i varje fall att jag inte alls tänker återberätta filmhistoriens mest ikoniska slut han får fan spola tillbaks.
Men alltså vilken rulle
Kom igen @Voeux, dumpa eller åtminstone lightvarianten: gör en Dominika!!!Det lät ganska snällt. Ett vanligare ord på Buke är annars - DUMPA!!
@Voeux
Äsch, tyder bara på trevligt sällskap.Känns idag att jag drack vin igår… så att säga. Men också rätt seg generellt pga gick hem 05 Har verkligen extremt bra hemgångsvett