Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag försökte äta majskaka nyss. Den var mest segFrån väldigt varmt till fuktigt och kvavt.
Golvet i badrummet är fortfarande blött efter duschen i morse. Likaså handdukarna.
Gissar att mitt knäckebröd fått ljuddämpare och måste köras i brödrosten för att kunna ätas.
Usch, stackare! Jag var magsjuk förra veckan och minns det alldeles för väl. Levde på Piggelin, vattenmelon, Resorb och Proviva i typ 5 dagar. Det enda positiva är att det blir väldigt roligt att äta och dricka sedan när man kan komma igång med det, men jag förstår att det är en klen tröst. Krya på dig!Var på besök hos familjen över långhelgen. Idag är första dagen hemma (kom hem igår kväll) och jag vaknar och är MAGSJUK med feber och ledvärk. Har inte fått behålla något på hela dagen, inte ens lite jäkla vatten. Ingen familj här som kan ta hand om mig, så jag fick beställa hem ProViva och dylikt för dyra pengar. Det finns en liten affär bara 100 meter bort, men jag varken vågar eller vill gå dit (vill ju inte smitta någon annan stackare). Nu har jag långsamt smuttat i mig ett glas ProViva blåbär, hoppas att jag får behålla!
Ville bara klaga lite, tycker synd om mig själv att jag skulle få det här till råga på allt annat i livet som bråkar. Men jag tror och hoppas att det börjar lätta lite nu med sjukan. Det hade kunnat vara himla mycket värre, men jag tycker synd om mig själv ändå.
Jag tycker inte det är tummen upp till magsjuka, jag ville ge ett hjärtaVar på besök hos familjen över långhelgen. Idag är första dagen hemma (kom hem igår kväll) och jag vaknar och är MAGSJUK med feber och ledvärk. Har inte fått behålla något på hela dagen, inte ens lite jäkla vatten. Ingen familj här som kan ta hand om mig, så jag fick beställa hem ProViva och dylikt för dyra pengar. Det finns en liten affär bara 100 meter bort, men jag varken vågar eller vill gå dit (vill ju inte smitta någon annan stackare). Nu har jag långsamt smuttat i mig ett glas ProViva blåbär, hoppas att jag får behålla!
Ville bara klaga lite, tycker synd om mig själv att jag skulle få det här till råga på allt annat i livet som bråkar. Men jag tror och hoppas att det börjar lätta lite nu med sjukan. Det hade kunnat vara himla mycket värre, men jag tycker synd om mig själv ändå.
Stackars dig också! Och stort tack! Jag hoppas verkligen att mitt inte håller i sig så länge!Usch, stackare! Jag var magsjuk förra veckan och minns det alldeles för väl. Levde på Piggelin, vattenmelon, Resorb och Proviva i typ 5 dagar. Det enda positiva är att det blir väldigt roligt att äta och dricka sedan när man kan komma igång med det, men jag förstår att det är en klen tröst. Krya på dig!
Vattenglasen fanns i grått i alla fallOh, jag ÄLSKAR vinglasen! Finns de i svart, tro?
Jag har tid hos ögomläkaren i morgon. Det är dags för den månadøiga injektionen. Det är betydligt mindre dramatiskt än det låter och jag är glad att det finns behandling-.Hemma från ögonläkaren - det duggar tätt just nu. Tryck taget (puff) och ögonbottnar fotograferade. De ser bra ut, inga förändringar efter förra gången så nu drar vi ner det till en gång per år. Har även bokat in besök till min optometrist (?) som höll på och pulade med mina ögon, rullande pupiller, i ett par år. Han gav upp till slut och skickade remiss till syncentralen, men vi skulle höras igen för att se om det var något mer som kunde göras. Nu har det gått nästan två år så jag tänkte det vore bra att se om vi kan göra något mer. Imorgon blir det sagda syncentral för att pröva ut nya specialglasögon.
Handlade på vägen hem och lyckades naturligtvis glömma det jag skulle handla, eg frysta kycklingdelar, och kom hem med en massa annat.