På jobb ska börja jaga hippotrim snart. tydligen hade tanten reagerat lite på peniccilinet så vetten valde hippotrim istället.
Nu ska jag bara hitta ett apotek som har det också.
ingen som trodde hon vart 21 år inne på kliniken och när jag kom och hämtade henne stod en av skötarna och gullade med henne vilket värmde mitt hjärta. Haft såna skuldkänslor av att lämna henne där. Mattehjärtat har inte klarat det riktigt. Kände att jag vart typ lipfärdig inne på kliniken när hästarna gnäggade efter varandra så jag sprang typ därifrån.
Tror det beror på Torsten jag klarar inte riktigt av att tänka på att han är borta.
Tanten är bra sur på nya hästen och tycker det är hans fel till hennes skador. (Vilket jag tror det är också) å så fort han kom in i stallet så tjöts det och skulle sparkas i väggar rejält. Försvann han ur synhåll vart hon bara Neeej vart är du? Jaha där är du... Du ska DÖ!
Så kul med fuxston
Imorgon är det ytterligare klinikbesök för nykomlingen och skoning så hoppas vi att jag kan komma igång.
Vill nu bara åka hem och pyssla om mig själv och djuren. jag märker att jag inte är på topp.