Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ner till färgbutiken och beställde nio rullar tapet (Borås tapeter Nocturne grön). Det blev inte sämre av att jag hade 25 % rabatt genom idrottsrabatten
Det är nog typ det MINST troliga jag skulle packa mig....Tittar på ”här bor jag” och Carl Jan som alltid har en ostronkniv med sig på resa för man ”vet ju aldrig när det bjuds på ostron”
Kan trösta dig med att på förra jobbet när vi fick skräddarsydda kostymer + skjortor så vart det ingen som passa.Jag tycker ändå jag är hyfsat bra på att modifiera. Men tydligen inte..
Pizza !Funderar på vad vi ska göra för middag av köttfärssåsen som blev över i går, är inte sugen på spagetti och köttfärssås i dag igen.
Japp gjort och ja den fanns på 3 apotek, 1 förpackning på varje apotek. Jag behövde 2 förpackningar.Nu har det säkert redan löst sig men tänkte inför framtiden eller om någon annan ville veta Man behöver inte springa runt och jaga mediciner utan man kan söka direkt på fass.se på den medicin man ska ha och se lagerstatus på apotek i närheten t ex. Så ser man vilka som har medicinen inne och kan gå dit direkt. Förenklade mitt liv massor när jag hade konvalecent häst.
Skratta åt döende, inte åt att du inte fick behålla drycken. Krya på digHahaha, tur att man minns att man druckit två glas blåbärsdryck under kvällen. Annars hade jag trott att jag var döende.
Översättning: Det tog en stund... Men nä, jag fick inte behålla min ProViva...