Hemma och väntar på att läkaren ska ringa så jag kan åka till stallet sedan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Simmar runt, dyker, tittar på fiskar och alger, dyker till botten och tittar runt, simmar dit där det är djupare och utmanar mig i att dyka så djupt jag kan, flyter runt, fångar fiskar med händerna osv osvAlltså, vad gör du i 7 timmar i vattnet?
Jag skulle dö av abstinens efter mobilen
Nja, ingen av oss gillar pizza med köttfärssås på tyvärr.Pizza !
Många med huvudvärk i dag! Krya på skallen!Blä. Skallevärk och vidrig tryckande och kvav luft ute. Undra om åskan börjar vartefter...Hemma igen sen en stund och precis ätit lunch, ska dra igång lite lunchkaffe .
Jag tycker om att läsa om hans äventyr och bonus är dina bilder på honom!Idag plocka äntligen Trules husse ut licensen igen efter 1 och halvt år Trule ska göra ett försök att ta sig tillbaka och tävla vilket jag tror han kommer fixa galant. Har mest handlat om att han tappade gnistan men efter ha myst runt med matte ( tränat ) så tror jag faktiskt att det kan bli bra Blir kul och se om han tycker det är roligt igen nu när han ska få åka ned till banan och pröva att löpa ordentligt. Förövrigt han kommer aldrig bli någon häst som passar sig för att fotografera. Hmpft försökte idag han såg mest ut som en åsna
Visa bifogad fil 94108
Men vilken fräckhetMin kropp sa att det fick vara nog med strandhäng.
Lyckades bli osams med en familj som packade upp sin mat på min bil. Jag ropade att dom var snälla om dom tog bort. Han gjorde det men ropade att det var plast. Tänkte att jag inte ska tjafsa så gick för att flytta min bil. Då trycker han upp en plastlåda och säger att det är plast. Ja sa jag men man låter bli andras bilar. Då började en av damerna skrika men jag flyttade bilen utan att besvara det. Sen blängde de bort mot mig ända tills de åkte. Som tur var verkade det inte vara ortsbor.
Vet att det inte är lönt att irritera sig men vanligt folkvett?
Jag älskar mina travhästar På något vis har det en större plats i mitt hjärta en vad mina ridhästar haft eller kanske inte ponnyn för hon var något ut över det vanliga. Att jag möte On The Line när jag gjorde var det som räddade upp situationen och jag är ofantligt tacksam att Mamma och hennes man gav honom till mig när han skadade sig. Det kunde lika väl tagit bort honom eller sålt honom till någon annan. Men han blev min Truleman, vi fann varandra när vi behövde det som mest båda två brukar jag säga. Han behövde mig och jag honom och på något knasigt vis så kompletterar vi varandra, två ensam vargarJag tycker om att läsa om hans äventyr och bonus är dina bilder på honom!
(Saknar min häst lite extra varje gång jag ser honom eftersom hon var travare, och ofantligt speciell. Skulle jag ha häst igen eller ha kontakt med hästar igen skulle jag nog välja travare om jag kunde välja!)