Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad kul! Vad härligt det ser ut, hoppas du får sova gott! Visst är det ju bara att gå in igen, men det behöver du säkert inte :)

Har själv haft tankarna på att sova på balkongen, sover ju precis innanför med dörren till den öppen, men har inte tagit steget fullt ut eftersom jag snarkar, det är MÅNGA som skulle höra mig när jag sover! Och det är lite pinsamt! Jag snarkar alltså HÖGT på riktigt, som en sådan person som drar timmerstockar modell stora/enorma. Det är så pass pinsamt att när jag sovit på sjukhus de få gångerna så har jag inte kunnat sova riktigt utan mest slumrat från och till eftersom jag varit rädd för att störa ;)
Jag fick gå in på småtimmarna men bara pga ljuden ute, är ovan billjud och sånt 😅 var skönt annars :laugh:

Det förstår jag, jobbigt känna så dock :( på natten är det väl få som hör dig om du sover på balkongen? De flesta sover ju också då :)
 
Jag fick gå in på småtimmarna men bara pga ljuden ute, är ovan billjud och sånt 😅 var skönt annars :laugh:

Det förstår jag, jobbigt känna så dock :( på natten är det väl få som hör dig om du sover på balkongen? De flesta sover ju också då :)
Vad härligt ändå! Kommer du göra om det?

Ja lite trist, men det är så inpräntat så svårt att somna "borta" pga det. Grannarna har tyvärr sovrumsfönster i närheten så snarkar jag på balkongen så skulle de nog störas av det :D Komiskt om de skulle klaga till hyresvärden förresten! :rofl:
:angel:
 
Hemma från ögonläkaren - det duggar tätt just nu. Tryck taget (puff) och ögonbottnar fotograferade. De ser bra ut, inga förändringar efter förra gången så nu drar vi ner det till en gång per år. Har även bokat in besök till min optometrist (?) som höll på och pulade med mina ögon, rullande pupiller, i ett par år. Han gav upp till slut och skickade remiss till syncentralen, men vi skulle höras igen för att se om det var något mer som kunde göras. Nu har det gått nästan två år så jag tänkte det vore bra att se om vi kan göra något mer. Imorgon blir det sagda syncentral för att pröva ut nya specialglasögon.

Handlade på vägen hem och lyckades naturligtvis glömma det jag skulle handla, eg frysta kycklingdelar, och kom hem med en massa annat.
 
Var kvar på stranden till 19:30. Älskar allt med det! Solen, värmen, ljummet vatten och goa människor.
EE10A61E-8D0D-45CB-BACB-F332C1BCA8DD.webp
 
Var på besök hos familjen över långhelgen. Idag är första dagen hemma (kom hem igår kväll) och jag vaknar och är MAGSJUK med feber och ledvärk. :arghh: Har inte fått behålla något på hela dagen, inte ens lite jäkla vatten. Ingen familj här som kan ta hand om mig, så jag fick beställa hem ProViva och dylikt för dyra pengar. Det finns en liten affär bara 100 meter bort, men jag varken vågar eller vill gå dit (vill ju inte smitta någon annan stackare). Nu har jag långsamt smuttat i mig ett glas ProViva blåbär, hoppas att jag får behålla!

Ville bara klaga lite, tycker synd om mig själv att jag skulle få det här till råga på allt annat i livet som bråkar. :wtf: Men jag tror och hoppas att det börjar lätta lite nu med sjukan. Det hade kunnat vara himla mycket värre, men jag tycker synd om mig själv ändå. :rofl:
 
Sitter nu här igen. Har spelat lite Mario TVspel med dottern, skitsvårt att se men det är roligt i alla fall. Mina barn spelar på dödligt allvar, jag älskar Super Mario för att det är kul, så det gör inte så mycket att jag dör liksom :D
Hunden kom in från balkongen med Taxuaren, la den i mitt knä och gruffade på mig men jag fick meddela att jag var upptagen. Han blev kränkt och slet åt sig den och travade ut på balkongen igen! :rofl:

Blommor är planterade och alla vattnade- även tomaterna på balkongen, golv moppade, mat lagad och äten (spagetti och köttfärssås), medicin intagen, hunden rastad några gånger och nu är han ute med dottern medan jag ska gå och diska. Är det tänkt. Blir väl en dusch, sedan knäckemacka och en film/dokumentär innan sängen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
72 73 74
Svar
1 465
· Visningar
41 120
Tjatter Det är väl ganska vanligt att gå och nynna eller småsjunga för sig själv på någon melodi. Har ni någon go-to melodi? Olika i olika...
2
Svar
22
· Visningar
622
Juridik & Ekonomi Det förekommer ju mycket bedrägerier i samhället nu för tiden. Personrån och småstölder har flyttat sig till Nät-, SMS- och...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 836
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
254
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Lerig hage

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp