Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, tyder bara på trevligt sällskap.
Alltså, vad gör du i 7 timmar i vattnet?Har legat i och badat i 7 timmar. Kom på att jag glömt lunch och gick upp.
Äter kall potatis och kallrökt lax orkar inget mer avancerat. Ska äta lite ballerina sen.
Håller på att bli toki på ett korsord
Jag fick gå in på småtimmarna men bara pga ljuden ute, är ovan billjud och sånt var skönt annarsMen vad kul! Vad härligt det ser ut, hoppas du får sova gott! Visst är det ju bara att gå in igen, men det behöver du säkert inte
Har själv haft tankarna på att sova på balkongen, sover ju precis innanför med dörren till den öppen, men har inte tagit steget fullt ut eftersom jag snarkar, det är MÅNGA som skulle höra mig när jag sover! Och det är lite pinsamt! Jag snarkar alltså HÖGT på riktigt, som en sådan person som drar timmerstockar modell stora/enorma. Det är så pass pinsamt att när jag sovit på sjukhus de få gångerna så har jag inte kunnat sova riktigt utan mest slumrat från och till eftersom jag varit rädd för att störa
Vad härligt ändå! Kommer du göra om det?Jag fick gå in på småtimmarna men bara pga ljuden ute, är ovan billjud och sånt var skönt annars
Det förstår jag, jobbigt känna så dock på natten är det väl få som hör dig om du sover på balkongen? De flesta sover ju också då